رييس عقيدتي سياسي ناجا رويكرد دشمن را ايجاد ناامني در بين مردم و كشور دانست و خاطرنشان كرد: رشد علمي، سياسي ، اقتصادي و معنوي كشور ما به زير ساختي به نام امنيت نياز دارد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام و المسلمين "ابوتراب بهرامي" در جمع كاركنان پليس استان يزد، از خداوند خواستار روحيه  شكرگزاري نعماتش شد و افزود: خداوند را به خاطر نعمات اسلام و مسلمان بودن و همچنين نعمت نظام مقدس جمهوري اسلامي و ولايت فقيه شكرگزار هستيم.

وي با اشاره به ناامني و جنگ در كشورهاي همسايه ايران تصريح كرد: در كشورهاي اطراف و همسايه ما شاهد ناامني و توطئه استكبار جهاني هستيم وليكن در ايران امنيت حاكم است و در سايه اين امنيت به رشد و سازندگي و شكوفايي چشمگيري رسيده ايم.

حجت الااسلام والمسلمين بهرامي با تاكيد برهفته دولت ياد و خاطره دو شهيد بزرگوار" رجايي" و "باهنر" را گرامي داشت و ادامه داد: هفته دولت بايد هفته تجديد نظر در كارهايمان باشد و با الگو گرفتن و اقتدا به مديريت دو شهيد بزرگوار در كارهاي خود پيشرفت داشته باشيم.

رياست عقيدتي ساسي ناجا يادآور شد: همانطور كه رهبر فرزانه و حكيم و فرماندهي معظم كل قوا، امسال را سال اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاري كرده اند تلاش ما بايد در حوزه اقتصاد و فرهنگ باشد و با عزم همگاني بتوانيم به اقتصاد مقاومتي برسيم.

وي خدمت صادقانه را سرلوحه كار پليس دانست و افزود: در همه امورات بايد با مردم صادق باشيم و انجام وظيفه به خلق را براي خير خواهي در راه خدا بدانيم و همچنين انجام كارها با قصد خلوص و بدون توقع باشد.

اين مقام مسئول؛ يكي از تاكيدات اسلام را معرفت و بصيرت برشمرد و گفت: اعضاي يك جامعه اسلامي مي بايست از معرفت و بصيرت لازم برخوردار باشند و اهل شناخت باشند وليكن يكي از نشانه هاي معرفت به خداوند اين است كه انسان امام و رهبر زمان خود را بشناسد و پيرو خط امام زمان خود باشد يعني توحيد و ولايت در هم آميخته است.

حجت الااسلام والمسلمين بهرامي، دشمني بيگانگان با كشور ما را "دشمني فرهنگي" اعلام و خاطر نشان كرد: دشمن فرهنگي به مراتب خطرناك تر از ديگر دشمنان است بطوري که مقام معظم رهبري هم چندين مرتبه در فرمايشات گوهربار خودشان خطر دشمن و تهاجم فرهنگي را اعلام و گوشزد كرده اند.

رييس عقيدتي سياسي ناجا ضمن اشاره به كشتار بي رحمانه مردم مظلوم غزه توسط رژيم غاصب و اشغالگر اسرائيل يادآور شد: دفاع مردم بي پناه و مظلوم غزه عليه اسرائيل يك آموزشگاه بزرگ براي انسان ها ست و لذا تاريخ نشان داده كه اگر در ملتي عزم ملي با اراده عمومي همراه  باشد هيچ قدرت زورگو و باطلي نخواهد توانست اين ملت را به زانو در بياورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا