مسئول کمیته تشریفات نهمین جشنواره ملی رضوی یزد به تشریح اقدامات این کمیته پرداخت

مسئول کمیته تشریفات نهمین جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی با بیان اینکه جلوه این جشنواره بیشتر در این کمیته خلاصه می شود، گفت: ظاهر جشنواره که در دید عموم قرار می گیرد، نتیجه کار کمیته تشریفات بوده و آنچه در ذهن مهمانان باقی می ماند نحوه پذیرایی و اقامت در یزد خواهد بود که این امر کار ما را سخت می کند.

سامان سجودی با اشاره به روند مناسب این کمیته مطابق با تقویم اجرایی، اظهار داشت: در این راستا سعی شده در حد توان از بهترین امکانات استفاده شود.

وی با بیان اینکه سوایِ از برگزاری جشنواره، خود را میزبان امام رضا(ع) دانسته، سعی می کنیم  هرآنچه شایسته میزبانی امام رضا(ع) است را به کار گیریم، افزود: در حوزه سیمای شهری بیلبورد، بنر و استندهایی تهیه کرده ایم که در میادین شهر نصب می شود.

سجودی از آماده سازی دویست پرچم رضوی خبر داد و گفت: 200 خودرو در ایام برگزاری جشنواره، با این پرچم ها در سطح شهر تردد خواهند داشت.

وی نصب پرچم های میدانی، آماده سازی پوشش یکسان برای اعضای ستاد اجرایی و نورافشانی در مراسم افتتاحیه با همکاری موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری یزد را از دیگر اقدامات این کمیته عنوان و خاطرنشان کرد: در ایام برگزاری جشنواره، برنامه هایی برای بازدید مهمانان از جاذبه های شهر در نظر گرفته ایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا