فرمانده انتظامي استان يزد از دستگيري دو سارق منازل نيمه ساز و اعتراف به 61 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ايرج كاكاوند" در تشريح جزييات اين خبر گفت: با توجه به سرقت هاي متعدد از منازل نيمه ساز در مكان هاي مختلف شهر يزد و به وجود آمدن جو ناامني در اذهان عمومي، شناسايي و دستگيري متهمان اين پرونده در دستور كار پليس شهرستان يزد قرار گرفت.

وي ضمن اشاره به شناسايي و دستگيري دو متهم اين پرونده توسط ماموران كلانتري 11 يزد ، تصريح كرد: عوامل تجسس "كلانتري 11" شهيد چمران يزد با انجام گشت هاي محسوس و نامحسوس موفق شدند دو سارق اين پرونده را شناسايي و دستگير كنند. متهمان پس از دلالت به كلانتري و انجام بازجويي هاي فني و پليسي به 61 فقره سرقت منازل نيمه ساز در سطح شهر اعتراف كردند.

اين مقام مسئول با تاكيد بر اينكه سارقان پس از سرقت از منازل و كارگاهها اموال سرقتي را در محلي دورافتاده و در حاشيه شهر مخفي مي كرده، سپس بعد از ذوب آنها، قدام به انتقال به شهر تهران مي كردندخاطر نشان كرد: در بازرسي از مخفيگاه آنها تعداد زيادي اموال مسروقه از قبيل يك تن ودويست كيلو ميلگرد، تعداد50عدد موتوركولر و يخچال، تعداد زيادي درب و پنجره، تيرآهن، سيم و كابل، شيرآلات، مصالح ساختماني و داربست فلزي و...كشف شد.

فرمانده انتظامي استان يزد در پايان يادآور شد: متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا