فرمانده انتظامي شهرستان خاتم استان يزد، از كشف 115 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عليرضا صالحي" درباره اين خبر گفت: با كسب خبري مبني بر اينكه يكي از سودجويان و قاچاقچيان موادخاني قصد ورود يك محموله سنگين سيگار قاچاق را به شهرستان و سپس توزيع گسترده در سطح استان را دارد شناسايي و متوقف كردن اين محموله قاچاق در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

صالحي ضمن تاكيد بر شناسايي و متوقف كردن خودرو حامل سيگار قاچاق تصريح كرد: ماموران پس از متوقف كردن خودرو سواري "پارس" در بازرسي از اين خودرو يكصد و پانزده هزار نخ سيگار خارجي قاچاق را كشف كردند.

اين مقام مسئول با بیان اینکه ماموران ادره آگاهي در اين رابطه يك تن از قاچاقچيان را دستگير و به مقامات قضايي تحويل دادند، ادامه داد که: قاچاق پديده اي است مخرب كه صدمه فراواني بر پيكره اقتصاد كشور واردمي كند. اين پديده با مختل كردن برنامه ها و سياست هاي توسعه اقتصادي كاهش توليدات داخلي ،  افزايش بيكاري و مشكلات ناشي از آن را منجر مي شود، مضافا اینکه قاچاق اقلامی مانند سیگار علاوه بر صدمات مذکور به سلامت افراد جامعه ما نیز ضربه فراوان میزند بعنوان نمونه بر روی پاکت بهترین سیگار خارجی که به داخل کشور قاچاق میشود، نوشته شده «فقط برای مصرف دیگر کشورها»!!! لذا باید در این زمینه مردم ما هوشیارتر عمل کنند و از جنس قاچاق استفاده نکنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا