به گزارش پايگاه خبري پليس ، در جلسه اخوت كه با حضور رياست عقيدتي سياسي ناجا و مسئولين انتظامي استان برگزار شدحجت الاسلام بهرامي گفت : خدمتگزاري در سازمان ناجا از ارزش و اجري عظيم در پيشگاه خداوند برخوردار است و توفيق ارائه خدمت به مردمي شريف، فهيم و داراي شورو شعور انقلابي نصيب مجموعه پرتلاش ناجا گرديده است.

وي يكي از رسالت هاي پليسي در زمينه فرهنگ و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي را اصلاح جامعه دانست و تاكيد كرد: اصلاح ديگران جز با اصلاح خود نمي تواند آغاز و نقطه هدفي داشته باشد و ضروري است تا در زمينه اصلاح خود با تقويت روحيه ايماني و اخلاقي بيش از پيش بكوشيم.

حجت الاسلام بهرامي  با بيان اينكه  ولي امر مسلمين جهان و فرماندهي معظم كل قوا حضرت امام خامنه اي مدظله العالي، ما را با شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي به مسير هدايت رهنمون ساخته اند گفت : ما بايد به عنوان سربازان ميهن و پاسداران حريم ولايت، مديريت جهادي را با محوريت توجه به اقتصاد و فرهنگ به عنوان فرمان فرمانده كل قوا سرلوحه كارها و برنامه ريزي هاي خود قرار دهيم.

رياست عقيدتي سياسي ناجا در پايان به انتظارات از فرماندهان و مديران در كلام رهبري پرداخته و ابعاد اين انتظارات را تشريح كردند.

در ابتداي اين نشست نيز فرمانده انتظامي استان يزد با تبريك هفته دولت گفت :در سايه هماهنگي و تعاملاتي كه مابين مجموعه انتظامي استان وجود دارد خوشبختانه امنيت خوب وقابل قبولي در سطح استان حاكم است .

وي استان يزد را جزو استان هاي پاك از حيث جرائم از نگاه كلان نيروي انتظامي دانست و افزود: اين جايگاه تاكنون حفظ شده و بخشي از آن به زحمات كاركنان ولايت مدار و پرتلاش نيروي انتظامي استان برمي گردد.

 كاكاوند ادامه داد : امنيت مطلوب و ساير موفقيت هاي ايران اسلامي همه به بركت رهبري هاي داهيانه مقام معظم رهبري است و عزت و شخصيت يك عنصر نيروي انتظامي بايد محفوظ باشد تا بتواند كار ساز و تاثير گذار واقع شود.

فرمانده انتظامي استان يزد در ادامه  با تشريح ماموريت هاي گسترده پليس در طول سال پرداخت و گفت :پليس بدون وقفه در خدمت مردم بوده و براي استقرار نظم و امنيت تلاش مي كند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا