به مناسبت هفته دولت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز اقدام به برپایی نمایشگاهی از آثار هنرهای تجسمی دانش آموزان و دانشجویان هنر  شهرستان مهریز  در نگارخانه آفرینش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز،  مراسم افتتاح  این نمایشگاه  در روز دوشنبه مورخ 3/6/93 با حضور سید محمد رستگاری  فرماندارشهرستان مهریز، جمع زیادی از مسئولین شهرستان ، هنرمندان و مردم برگزار شد.
 در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه محمد حسن ابویی مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ضمن توضیح درباره آثار، به ظرفیت بالقوه  و افتخارات و موفقیتهای  دانش آموزان مهریزی در رشته هنرهای تجسمی اشاره کرده و از مسئولین خواست حمایت بیشتری از هنرمندان این رشته به عمل آورند.
آثار ارائه شده در نمایشگاه هنرهای تجسمی در  رشته های نقاشی، طراحی، گرافیک دستی و گرافیک رایانه ای می باشد که توسط خانمها اکرم باغی دانشجوی کارشناسی ارشد نقاشی، افسانه ظهوری دانشجوی گرافیک دانشگاه هنر تهران، شیما رشیدی فارغ التحصیل گرافیک دانشگاه الزهرای یزد، فاطمه حاضری حائز رتبه 84 کنکور سراسری هنر ، و همچنین فاطمه حیدری، سمانه دهقان و ویدا حکیمی و اقای حسین ابویی   ارائه شده است.
در پایان این مراسم هنرمندان مهریزی لوح سپاس و هدیه خود را از دست مسئولین شهرتان دریافت نمودند.
 
نمایشگاه هنرهای تجسمی دانش آموزان و دانشجویان مهریزی به مدت یک هفته دایر خواهد بود.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_63770.jpeg










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا