سرهنگ"سيد مصطفي مرتضوي" رييس پليس فتا اصفهان اظهار داشت : در پي اعلام شکايت زن جواني به پليس فتا يكي از شهرستان هاي استان مبني بر درج مطالب كذب در خصوص وي در يكي از شبكه هاي اجتماعي كه باعث هتك حيثيت وي شده ، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا شهرستان مذكور قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي انجام شده و تحقيقات تخصصي در محيط اينترنت و جمع آوري اسناد و مدارك موجود سرانجام منزل و مخفيگاه عامل انتشار مطالب توهين آميز در شهرستان مذكور شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه با هماهنگي مقام قضايي در منزلش دستگير شد.

اين مقام انتظامي ادامه داد : متهم پس از انتقال به پليس فتا در مراحل اوليه تحقيق هر چند منكر امر بود ولي در مواجهه با دلايل و مدارك موجود و جمع آوري شده از محل دستگيري به ناچار به عمل بزهكارانه خود اعتراف كرد.

سرهنگ مرتضوي با بيان اينكه متهم از بستگان نزديك شاکي است گفت: متهم اختلاف خانوادگي با فرد شاكي بر سر ارث و ميراث را انگيزه وي از انتشار اکاذيب و هتک حيثيت وي در يكي از شبکه هاي اجتماعي اينترنت عنوان كرده است.

اين مقام انتظامي بيان داشت: با اعتراف صريح مهتم و شكايت شاكي پرونده ، فرد مذكور به همراه جهت سيرمراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا