هم‌زمان با سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی، معاون طرح و برنامه دانشگاه علم وهنر يزد به عنوان جهادگر برگزيده کشوری معرفی و تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم وهنر يزد، در سی و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی، سركارخانم دكتر آفرين اخوان، معاون طرح و برنامه دانشگاه علم وهنر يزد از سوی دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی کشوربا اهدای نشان و لوح تقدیر به عنوان جهادگر برگزيده معرفی شد.

در بخشی از این لوح آمده است: "حیات سی و چهار ساله جهاد دانشگاهی به برکت ایمان، تعهد، آرمانخواهی، خستگی‌ناپذیری و مسوولیت‌شناسی جهادگران انقلابی عضو این نهاد، از موفقیت‌ها و دستاوردهای بزرگ برای نظام اسلامی سرشار است.

دستاوردهای جهاد دانشگاهی مرهون تلاش‌های اعضای این نهاد است که در راه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی پای در میدان جهاد علمی - فرهنگی گذاشته‌اند؛ جهادگر ارجمند سركارخانم آفرين اخوان به شکرانه فرا رسیدن شانزدهم مرداد، سی و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و به منظور ارج نهادن به مساعی بی‌دریغ شما در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های جهاد دانشگاهی لوح تقدیر این نهاد در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به جناب‌عالی که به عنوان جهادگر برگزيده انتخاب شده‌اید اهدا می‌شود."

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا