دوندگان کاروان دوی استقامت جاده ولایت به همراه امام جمعه موقت یزد و مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به مقام شامخ سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی ادای احترام کردند.

کاروان دو استقامت جاده ولایت که حرکت خود را از شلمچه آغاز کرده اند، روز شنبه هشتم شهریورماه از شهرستان ابرکوه حرکت و پس از عبور از دهستان های مسیر و شهرستان تفت وارد شهر یزد شدند.

این دوندگان روز یکشنبه نهم شهریورماه به همراه مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد و علی اصغرحسینی معاونت توسعه ورزش این اداره کل در نماز جماعت مغرب وعشاء به امامت حجت الاسلام و المسلمین معزالدینی امام جمعه موقت یزد در محل مسجد روضه محمدیه شرکت کرده و پس از اقامه نماز با اهداء گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ سومین شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی و فرزند ایشان محمدعلی صدوقی ادای احترام کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد درسخنانی کوتاه گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی جاده ولایت پنجمین بار است که به مناسبت دهه کرامت برگزار می‌شود و خرسندیم که امسال نیز میزبان این دوندگان هستیم.

مسعود شریعتی جشنواره‌ فرهنگی و ورزشی را به منظور احیای مسیر عبور امام رضا(ع) از ورود به ایران تا خراسان دانست و بیان داشت: باید از این فرصت استفاده کرد و با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و علمی در راستای معرفی سیره اخلاقی امام رضا(ع) قدم برداشت.

وی اظهار کرد: امیدواریم میزبان خوبی برای دوندگان کاروان جاده ولایت باشیم.

در ادامه امام جمعه موقت یزد نیز طس سخنانی گفت: شما در این مسیر طولانی به نوعی نشان دهنده ولایت مداری مردم و بخصوص ورزشکاران ایران زمین هستید.

حجت الاسلام و المسلمین معزالدینی افزود: مردمان کشور و به خصوص استان یزد ارادت خاصی به امام رضا(ع) دارند و این حرکت قطعا عشق و علاقه مردمان و جوانان یزدی نسبت به این امام رئوف را بیشتر خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید در برنامه های فرهنگی از سیره و مشی آن امام بزرگوار بیشتر استفاده کرد و امیدوارم این برنامه ارزشمند، تداوم داشته باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا