طنز شیخ الحکایات (وحید شیخ احمد صفاری)

 

نکته خیلی مهم از شیخ الحکایات


این روزها به هر بهانه ایی خود نمایی و خود نشان دادن را تو چشم همه میکنیم تا متوجه امان بشوند. شاید شورای شهر ما هم همین روزا برای انتخابات آینده مجبور شد دست به کار بشود و خودش را به مردم معرفی کند که ببخشید این چند سال مرخصی بودیم حالا برگشتیم

حالا نمونه هایی از ما هم هستیم.

پیام های تبریک و تسلیت

پسر عزیز و عروس گلمان

اولین صعود شمارا به کوه کفتر وپایین آمدن دوساعت بعد شما از دامنه اش که باعث فخر من و ننه اتان شده است را تبریک پُر میگوییم و امیدواریم سرآغاز بلندی شما باشد.

پانوشت:(در این جا احتمالاً "سر"ش جا افتاده و " سر بلندی " منظور بوده است)

زن بابای عزیز عروس خاله امان

خرسندیم که پس از ده سال تلاش توانستید گواهینامه رانندگی خود را دریافت نمایید. ما این موفقیت شما را شادمانه تبریک گفته و برای دختر خاله وسطی امان آرزوی تعطیلات خوبی را در جزیره کیش داریم.

شیرین عسلکم، دختر زیبای بابا

قبولی غرورآمیزت را در خردادماه، همه را سرشار از شادی و خوشحالی نمود و برای ثبت نام شما در پایه دوم دبستان لحظات را بی صبرانه به انتظار نشسته ایم. به امید موفقیت های روزافزونت.

غلام جان

خبر مسرت آمیز خرید موتور سوزکی صدت، بچه های محل را خوشحال و سربلند کرد. امیدواریم به زودی شما را در مسیر ده بالا طزرجان ببینیم.

حسن بلبل عزیز

خبر تأسف بار پریدن چغور بال خاکستریت از قفس، همه ما را غرق غم و اندوه نمود. امید است با گوشمالی شاگردت -که صدبار بهت هشدار دادیم این اُسکل به درد مغازه ات نمی خورد- بتوانی جلوی ضرر بیشتر را بگیرید.

جناب دکترآبریززادگان

موفقیت پیروزمندانه شما در دوره دکترای مراقبت از گیاهان دریایی و نازایی آبزیان زیر ده گرم را صمیمانه تبریک گفته و توفیقاتی روزافزون برای شما که مایه فخر و مباهات خاندان آبریززادگان هستید داریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا