ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر"با افتتاح کانون فرهنگی هنری عاشقان مهدی (ع) مسجد جامع روستای مریم آباد ابرکوه به مدیر مسئولی فرهاد کریمی ، تعداد کانون های این روستا به سه کانون افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه ، در مراسم افتتاحیه کانون عاشقان مهدی(عج) جواد عادل رئیس اداره گفت: روستای مریم آباد از قدیم الایام به یک مکانی علمی شهرت داشته و شاهد آن نیز عالمانی چون شیخ عبدالوهاب الهیاری هستند که اهل و ساکن این روستا بوده اما به جایگاه های بزرگ علمی خصوصا اجتهاد دست یافتند.

محمدرضا فلاحزاده رابط کانون های مساجد نیز در این مراسم افزود: این روستا در حال حاضر دارای سه کانون فرهنگی هنری است که هر کدام وابسته به یک مسجد و دارای مدیر مسئول و یک رابط فرهنگی جداگانه است.

این کانون ها شامل: 1- کانون عاشقان ولایت وابسته به مسجد حاج سیده حلیمه به مدیر مسئولی عباس قدیری و رابط فرهنگی آن مصطفی کریمی 2- کانون اهل بیت وابسته به امامزاده عباسعلی به مدیر مسئولی مهدی زارع زاده و رابط فرهنگی آن غلامحسین تقی پناه 3- عاشقان مهدی(عج) وابسته به مسجد جامع به مدیر مسئولی فرهاد کریمی و رابط فرهنگی آن مهدی قدیری است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا