ابرکوه خبرنگار یزد فردا مهدی کارگر" جلسه برنامه ريزي و هم انديشي كميته روحانيون يادواره سرداران و 275 شهيد شهرستان ابركوه تشكيل شد.
در ابتداي جلسه حجت الاسلام محمد پورقيومي رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان ضمن عرض خير مقدم و تبريك دهه كرامت در خصوص اهميت گراميداشت شهيد و شهادت و اينكه طبق بيانات مقام معظم رهبري، زنده نگه داشتن ياد شهدا كمتر از خود شهادت نيست، مطالبي را بيان كرد و گفت: ستاد برگزاري يادواره متشكل از مجموعه هاي دولتي و مردمي است و در اجراي كارهاي بزرگ بايد مجموعه ها به كمك هم بيايند و هر كس به سهم خود همكاري كند.
وی ادامه داد: ستاد برگزاري يادواره از كميته هاي مختلفي تشكيل شده است كه كميته روحانيت با حكم فرماندار شهرستان به اداره تبليغات اسلامي واگذار شده است كه متشكل از حوزه هاي علميه خواهران و برادران و روحانيون سرشناس و صاحب نفوذ مي باشد.
پورقیومی همچنين در خصوص وظايف كميته روحانيت از قبيل: تبليغات در مساجد، سخنراني در مساجد در طول ايام برگزاري يادواره، دعوت و حضور روحانيون در مراسم، ارسال پيامك با محتواي بزرگداشت شهيد و شهادت و ... مطالبي را بيان کرد.
در ادامه هر يك از اعضاي كميته پيرامون وظايف محوله و مطالب بيان شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است يادواره سرداران و 275 شهيد شهرستان ابركوه همزمان با هفته دفاع مقدّس روزهاي سوم تا چهارم مهرماه در مصلاي شهداي محراب شهرستان برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا