به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در این دیدارصمیمانه با قدردانی از تلاشها و خدمات هنرمندان در تعالی بخش فرهنگ گفت: شهرستان تفت با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال " اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملی و مدیریت جهادی" از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) توجه ویژه ای را به بخش هنر و فرهنگ داشته است.

فرماندار تفت افزود: برگزاری نخستین دوره مسابقات قرآنی روستایی، برگزاری نخستین جشنواره شعر روستایی، حمایت از هنرمندان شهرستان در جشنواره رضوی، میزبانی جشنواره منطقه ای سوره ماه، استقبال از حضور هنرمندان مجموعه "جنجال در عروسی" از شاخص ترین اقدامات صورت گرفته در عرصه فرهنگ است.

زارع با استقبال از حضور دست اندر کاران و هنرمندان تراز اول سینمایی کشور در تفت این اقدام را زمینه ای در مسیر رشد روز افزون هنر سینما در شهرستان ارزیابی کرد و گفت: هنرمندان می توانند با انتقال و معرفی قابلیت ها و توانمندی های گردشگری شهرستان، بهترین سفیران معرفی پتانسیل های شهرستان تفت در بخش توریستی باشند.

فرماندار تفت بر آمادگی شهرستان برای میزبانی از جشنواره ها و مجموعه های هنری و فرهنگی تاکید کرد.

یادآور می شود مراحل تولید و فیلم برداری بخش های عمده ای از فیلم " جنجال در عروسی" با حضور هنرمندان تراز اول کشور در شهرستان تفت انجام می شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا