امید حسین مرشدی

درخشش سروقامتان تیم ملی والیبال کشورمان همچنان ادامه دارد واین نشان دهنده این مهم است که دیگر ایران یک پدیده نیست بلکه باید روی این تیم به عنوان یکی از برترینهای این رشته در جهان حساب جداگانه ای باز کرد.

تقابل شاگرد واستاد را شاگردان با انگیزه بردند.بازیکنان تیم ملی والیبال ایران که انگیزه زیادی برای نشان دادن توان والیبال ایران وسهم خود در پیروزیهای گذشته داشتند، آرژانتین رادر سه ست پیاپی شکست دادند. سرویسهای بی نقص، دفاع وحمله خوب ملی پوشان، خولیو ولاسکو و شاگردانش را دست خالی از میدان رقابت برگرداند تا مرد آرژانتینی برخلاف ابتدای بازی، تا به پایان با چهره ای در هم دیدار شاگردان هم وطن وسابق را نظاره گر باشد.

گرچه نقل قولهای فراوانی حال به اشتباه یادرست از او شده بود که باعث افزایش انگیزه والیبالیستهای ما مقابل آرژانتین شد اما نباید فراموش کرد ولاسکو نزدیک به سه سال زحمات شایانی برای والیبال ایران کشید و همانطور که خود اعلام کرده بود به درخواست مردم کشورش تمایل داشت در سالهای پایان کار حرفه ای خود هدایت تیم کشورش رابرعهده بگیرد.

القصه، بلند قامتان وطنی درجام جهانی لهستان نبوغ واستعداد ایرانی را به والیبال جهان شناساندند. تیم ملی ایران در ادامه شنبه به مصاف میزبان سختکوش خواهد رفت که دراین دیدار دشوار، پیروزی متواند راه را برای صعود هموار کند.

جدول واليبال قهرماني جهان گروه  E

رتبه

تیم

بازیها

امتیاز

1

فرانسه

5

13

2

لهستان

5

12

3

ایران

5

11

4

آمریکا

5

10

5

صربستان

5

9

6

آرژانتین

5

3

7

ایتالیا

5

2

8

استرالیا

5

0

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا