رییس دانشگاه یزد همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، در پیامی با اشاره به ربع قرن تلاش دانشگاهیان این دانشگاه و حمایت های مسؤولان استانی و کشوری، "تلاش مبتنی بر دانش" را سرلوحه فعالیت های آموزشی، پژوهشی و پشتیبانی دانشگاه یزد برای رسیدن به جایگاه برجسته ملی و بین المللی عنوان کرد.

متن پیام دکتر محمد صالح اولیاء بدین شرح است:

دانشگاه یزد امسال وارد بیست و ششمین سال تحصیلی خود شده است. ربع قرن تلاش دانشجویان، کارکنان، استادان و مدیران دانشگاه در کنار حمایت های مسؤولان استانی و کشوری نهال نوپای دانشگاه را به درختی تناور و ثمربخش تبدیل کرده است. درعین حال هم قابلیت‌های نهفته در دانشگاه و منطقه و هم انتظارات جامعه بسیار فراتر از جایگاه فعلی دانشگاه است. با وجود همه محدودیت ها و مشکلات و چالش هایی که فراروی دانشگاه قرار دارد آینده روشنی را می توان تصور کرد که در آن کسب جایگاه برجسته ملی و بین المللی دور از دسترس نخواهد بود.

آینده را خودمان باید بسازیم."تلاش مبتنی بر دانش" باید سرلوحه ما در انجام فعالیت های آموزشی، پژوهشی و پشتیبانی قرار گیرد. دست همه همکاران و دانشجویان را در این حرکت فراگیر به گرمی می فشارم و از خداوند بزرگ می خواهم به ما توفیق قرار گرفتن در راه خود عطا نماید.

                                                                                                     محمدصالح اولیاء

                                                                                                     شهریور 93

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا