مدیرکل، مسوولان کانون استان یزد از نمایشگاه 'ترنم گلبرگ' ماحصل فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی اعضای مجتمع فرهنگی‌ هنری کانون بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان یزد، مدیرکل کانون استان در این بازدید گفت: نمایشگاه‌ها، معرف و نمود فعالیت‌های متنوع کانون به حساب می‌آیند و براین‌اساس نباید بازدیدها محدود به خود کانونی‌ها باشد. باید از مسؤولان استان، آموزش و پرورش و مراکز آموزشی مرتبط با خلاقیت کودک برای بازدید از فضاهای متنوع نمایشگاه‌های کانون، دعوت شود.

وی نمایشگاه‌های تابستانه‌ی کانون را عرصه‌ی نمود متفاوت و اختیاری فعالیت‌های ادبی فرهنگی و هنری با عضو دانست و یادآور شد: در این عرصه تنها گزیده‌ای از آثار برگرفته از کشف استعدادها و توانمندهای اعضا به مدد هدایت مربیان متخصص در کارگاه‌های مختلف تابستانه دایر می‌شود که باید زحمات مربیان فرهنگی، هنری و ادبی را ارج نهاد.
در نمایشگاه " ترنم گلبرگ " بیش از 500 اثر که در بخش نقاشی (120 اثر)، سفال‌گری (150 اثر)، رنگ و روغن (14 اثر)، ادبی(48 اثر) تحقیق و پژوهش (12 اثر) در بخش‌های معرفی شخصیت (15 اثر)، معرفی کتاب و فیلم (25 اثر)، و در بخش‌های تصویرگری (18 اثر) و کاردستی (280 اثر) با محور پرورش خلاقیت و ساخت وسایل کاردبری به نمایش گذاشته شده است.
گفتنی است، این نمایشگاه تا پایان هفته‌ی دوم مهرماه، در محل گالری‌های مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان واقع در بلوار امیرکبیر دایر است.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا