به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان یزد، مسوول برگزاری اردوی استانی یزد با اعلام این خبر افزود: صبح روز 26 شهریورماه اعضای دعوت شده به اردو تا ساعت 9:30 به شهرستان مهریز و اردوگاه بنادک‌ سادات، خواهند رسید و در آن‌جا از آن‌ها استقبال خواهد شد.

فرزانه فرازمند با بیان این‌که آموزش کمک‌های اولیه، اولین برنامه‌ای است که بعد از نماز و ناهار در روز اول اردو، برای بچه‌ها در نظر گرفته شده ‌است، اظهار داشت: در ادامه، اعضا به حضور در برنامه‌ی افتتاحیه دعوت می‌شوند تا با برنامه‌هایی چون سخنرانی مدیرکل کانون استان، اجرای گروه موسیقی و معارفه‌ی اعضا و انتخاب گروه‌ها، اردو را شروع کنند.
کارشناس مسوول استان یزد در خصوص برنامه‌های دومین روز اردو گفت: با توجه به این که اردو در آستانه‌ی هفته‌ی دفاع مقدس برگزار می‌شود، اولین برنامه‌ی طبیعت‌گردی اردوی اعضا با همراهی محمدرضا کلانتری سرچشمه، نویسنده و پژوهش‌گر دفاع مقدس، برنامه‌ریزی شده است. پس از آن، مسافران اردوی امسال، توشه‌ای که در این چند ساعت پیاده‌روی صبح‌گاهی جمع کرده‌اند را با خود به کارگاه‌های مختلف شعر، داستان،  نقاشی، عکاسی، تئاتر می‌برند. اعضا با بازی، سرگرمی و ورزش و حضور در برنامه‌ی شبانگاهی، دومین روز اردو  را می‌گذرانند.
وی از حضور حسین تولایی، شاعر کودک و نوجوان کشور در نشست تخصصی ادبی آخرین روز اردو خبرداد و افزود: برنامه‌های صبح روز جمعه در آخرین ساعات اردو، طبیعت‌گردی و نشست تخصصی ادبی است که این برنامه‌ها بیشتر با رنگ و بوی ادبی تنظیم شده‌است. سپس اعضا بعد از نماز و ناهار برای بازگشت به یزد آماده خواهند شد.   
گفتنی است 30 نفر از اعضای حاضر در این اردو با گرایش خاص ادبی دعوت شده‌اند.  
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا