" سید  محمد رستگاری " در نشستی که با حضور مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری یزد و مسوولان اجرایی طرح  در این شهرستان برگزار شد بر آمادگی برای انجام آن تاکید کرد .

" سید  محمد رستگاری " در نشستی که با حضور مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری یزد و مسوولان اجرایی طرح  در این شهرستان برگزار شد بر آمادگی برای انجام آن تاکید کرد .

وی گفت: برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی در سالجاری یکی از اولویت ها اساسی این فرمانداری محسوب می شود.

فرماندار مهریز خاطر نشان کرد: اجرای درست و کامل طرح به همکاری آحاد مردم و بهره برداران کشاورزی نیاز مبرم دارد که قطعا این هدف محقق می شود .

رستگاری بر انجام فعالیت های مختلف آموزشی ، توجیهی و اطلاع رسانی در شهر و مناطق روستایی تاکید کرد .

وی گفت: در این راستا با همکاری بخشداری و سایر دستگاه های مرتبط نسبت به برنامه ریزی و همکاری جدی همگان اقدام صورت می گیرد .

فرماندار مهریز در ادامه به اهمیت سرشماری و وجود اطلاعات متقن در بخش کشاورزی برای مسوولان نظام در امر برنامه ریزی و تصمیمات مهم اشاره کرد.

رستگاری گفت: نتایج سرشماری عمومی کشاورزی در تصمیم گیری های آینده کشور بسیار نقش آفرین است .وی با قدردانی از اقدامات بعمل آمده بر ادامه فعالیت جدی توسط مسوولان امر در انجام وظایف محوله تاکید کرد .

همچنین در این جلسه ، مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری یزد طی سخنانی به اقدامات انجام گرفته در انجام این طرح ملی اشاره کرد .
"  حمید فخرالدینی " به اهمیت انجام طرح با همکاری مردم و مسوولان و بخصوص بهره برداران کشاورزی در شهر و بخصوص مناطق روستایی تاکید نمود .

وی با قدردانی از فعالیت های صورت گرفته بر توجیه و آموزش همگان و جدیت در اجرای طرح پرداخت . 

ششمین سرشماری عمومی کشاورزی ایران همزمان با سراسر کشور از پنجم مهرماه تا 18 آبان ماه در مهریز برگزار خواهد شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا