حجه الاسلام معزالدینی، دکتر حمیدی از دانشگاه صنعتی شریف، حسین زاده مدیرعامل بانک رسالت و دکتر مهدوی رئیس انجمن حامیان قرض الحسنه در این مراسم که در سالن آمفی تأتر دانشگاه امام جواد برگزار گردید به ایراد سخنرانی و ارایه نظرات خود پرداختند.

هم اندیشی حامیان فرهنگ قرض الحسنه در دانشگاه امام جواد یزد برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی امام جواد (ع) یزد، هم اندیشی حامیان فرهنگ قرض الحسنه در دانشگاه با همگاری بانک قرض الحسنه رسالت برگزار گردید.
در این همایش یک روزه که با حضور جمعی از مسئولان ، صاحبان اصناف ، صنایع و دانشگاهیان برگزار گردید مدیر عامل موسسه خیریه فرهنگی حضرت جوادالائمه (ع) یزد ضمن خیرمقدم به حضار در خصوص سنت مقدس قرض الحسنه دقایقی را به سخنرانی پرداخت.
مهندس سفید ضمن اشاره به اهمیت قرض الحسنه یادآور شد که به فرهنگ سازی در خصوص این سنت مقدس نیز باید پرداخته شود. 

در ادامه این همایش که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه امام جواد برگزار گردید موسس و مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت در خصوص اهداف و فعالیت های این بانک و قدم های برداشته شده در عرصه فرهنگ سازی سنت قرض الحسنه سخنانی را ایراد نمود.
مهندس حسین زاده در ادامه افزود این بانک در کنار قرض الحسنه به کارآفرینی هم توجه خاصی داشته است.

حجت الاسلام و المسلمین معزالدینی نیز به عنوان سخنران مدعو دقایقی از توجه بسیار اسلام به قرض الحسنه و اهمیت ترویج این سنت در جامعه امروز سخن گفت. 
وی با تکیه به آیات و روایات در دین مبین اسلام به وجود این سنت در فرهنگ اسلامی اشاره نمود.
در ادامه هم اندیشی حامیان فرهنگ قرض الحسنه دکتر حمیدی مشاور بانک قرض الحسنه رسالت و مسئول پژوهشکده سیاستگذاری علم وفناوری دانشگاه صنعتی شریف ، مهندس هومن زنگنه کارآفرین برتر کشوری و دکتر مهدوی مسئول انجمن حمامیان فرهنگ قرض الحسنه نیز در خصوص این سنت پسندیده به سخنرانی پرداختند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا