به همت سازمان اسناد و كتابخانه ملي يزد  نمايشگاه اسناد تاريخي و نوانمنديهاي شهرستان مهريز در آستانه روز بزرگداشت شعر و ادب فارسي و در حاشيه برگزاري همايش 17يزد شناسي برگزار مي شود.

به نقل از محمد رضا ملك ثابت مدير سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، اين مديريت بنا دارد در آستانه روز بزرگداشت شعر و ادب فارسي و در حاشيه برگزاري همايش 17يزد شناسي از ساعت 17الي 22:30 تاريخ  26شهريور ماه نمايشگاه اسناد تاريخي شهرستان مهريز را با همكاري ادارات و ارگانهاي علمي-فرهنگي استان در محل هتل كاروانسراي شاه عباسي مهريز برپا كند.

صفحاتي از اطلاعات سجلي مشاهير ميبد(ثبت احوال)، اسناد قديمي و اسناد دستگاه هاي اداري چون اعلام پايان انتخابات در بخش مهريز و ميانكوه به فرمانداري شهرستان يزد ، مكاتبه فرماندار يزد با اداره فرهنگ مهريز در خصوص احداث مدرسه در روستاي دره ، گزارش رئيس فرهنگ شهرستان يزد به فرمانداري يزد در خصوص تشكيل كلاس پنجم درروستاي سريزد و تشكيل كلاس ششم به شرط رسيدن به حد نصاب دانش آموزان ، تعیین زمین مناسب برای احداث ساختمان عمارت شهرداری مهريز نمونه هايي از اسناد موجود در اين نمايشگاه مي باشد.

از عموم علاقمندان به تاريخ و فرهنگ استان يزد و شهرستان مهريز براي بازديد از اين نمايشگاه از ساعت 16:30الي17:30 دعوت به عمل مي آيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا