طی مراسمی در تالارفرهنگ یزد،برگزید گان بیست و چهارمین جشنواره تئاتر استان یزد معرفی شدند.

دربخش بروشور؛نرگس ابراهیمی(نمایش ترنج)،بخش لباس؛مرجان السادات طیبی(نمایش رقص کاغذپاره ها) و دربخش طراحی صحنه؛ابوالفضل سلیمی(نمایش ترنج)حائزرتبه های برتر شدند.دربخش موسیقی داوران هیچ اثری را معرفی نکردند.
اما در بخش بازیگران زن؛رتبه سوم به صورت مشترک به رعنا مومنی(مابه هم دروغ نمی گوییم) و مریم هاشمی(سگ مارس) رسید.رتبه دوم را زهر زین الدینی (رقص کاغذپاره ها) وصدیقه عطارها(ترنج)کسب نمودند. بازیگر اول زن هم  ناهید فرجی(مابه هم دروغ نمی گوییم) شد.
دربخش بازیگران مرد؛رتبه سوم به صورت مشترک به صاحب حایری زاده(مابه هم دروغ نمی گوییم) و علی دهقان پور(ترنج) رسید.نفر دوم ابوالفضل سلیمی(همیشه همه چیز) و رتبه اول علیرضا خورشیدنام (مابه هم دروغ نمی گوییم) شد.
در ادامه در بخش کارگردانی ؛ رتبه سوم را مسیح دهقانی(ترنج)کسب کرد و مهدی مرعشی(همیشه همه چیز)نفر دوم را به خود اختصاص داد.صادق نصیری نیز(ما به هم دروغ نمی گوییم)رتبه اول این بخش بود.
دربخش نمایشنامه نویسی؛نفر سومی معرفی نشد اما مهدی مرعشی (همیشه همه چیز) رتبه دوم و کیوان میرمحمدی(مابه هم دروغ نمی گوییم)رتبه اول را کسب نمودند.
همچنین داوران این جشنواره دو نمایش "مابه هم دروغ نمی گوییم" و "همیشه همه چیز"را به جشنواره منطقه ای معرفی نمودند.گفتنی است در این مراسم از دو پیشکسوت تئاتر استان یزد؛سید ضیاء مدیرطاهری وجباری تقدیر وتجلیل بعمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا