به گزارش ستاد سرشماری عمومی کشاورزی تفت، "حسین طهرانی" در این نشست که مدیرکل آمار و اطلاعات و GIS استانداری یزد نیز حضور داشت با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان تفت در بخش های مختلف گفت: همکاری موثر و سازنده مدیریت ارشد شهرستان برای برگزاری موفق سرشماری کشاورزی شایسته تقدیر است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز آمار ایران اجرای سرشماری کشاورزی سال 93 را پروژه ای عظیم و از نظر فناوری در کشور بی نظیر عنوان کرد و گفت: تردیدی نیست هر مقدار که سرشماری ها تخصصی تر شود مشکلات آن نیز دقیق تر و حساس تر می شود.

وی با اشاره به این که سرشماری عمومی کشاورزی در کشور هر ده سال یکبار برگزار می شود ادامه داد: آنچه که در این سرشماری از اهمیت بالایی برخوردار است موضوع کیفیت پاسخگویی جامعه هدف می باشد که باید با اطلاع رسانی دقیق و سازنده در این رابطه اقدام شود.

طهرانی با بیان این که تدابیر اندیشیده شده برای برگزاری سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان تفت بسیار عالی است از خدمات و تلاش های صورت گرفته در این رابطه قدردانی کرد.

در ادامه این نشست رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات مرکز آمار ایران به اتفاق فرماندار تفت از کلاس آموزش ماموران آمار سرشماری بازدید و در جریان روند فعالیت های آموزشی ستاد سرشماری کشاورزی تفت قرار گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا