انیمیشن "ترس و لرز" از تولیدات حوزه هنری استان یزد به بخش مسابقه پویانمایی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران راه یافت.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سرپرست حوزه هنری استان یزد گفت: پویانمایی "ترس و لرز" به نویسندگی و کارگردانی ولی ا... خاکی در واحد مطالعات و تولیدات فیلم انیمیشن این مرکز تولید و به سی و یکمین جشنواره فیلم کوتاه تهران ارسال شد که به عنوان نماینده استان دربخش مسابقه این رویداد هنری حضور دارد.
محمد صادق کوچک زاده با بیان این که پویانمایی "ترس و لرز" با تکنیک کات اوت(برش کاغذ) تولید شده افزود: تدوین این اثر را ندا افتخاری پور انجام داده است.
وی درباره موضوع این اثر گفت: مترسکی با پاهای فنری(که مدام می لرزد) در زمستان از برف پوشیده شده و کلاغ فکر می کند آدم برفی است که از سرما می لرزد اما با ذوب شده برف ها راز مترسک آشکار می شود.
گفتنی است: از میان 151 اثر پویانمایی رسیده به دبیرخانه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران 39 اثر به بخش مسابقه پویانمایی این جشنواره راه یافتند.
سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در دو بخش اصلی سینمای ایران و سینمای بین‌الملل 22 تا 27 مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا