به گزارش روابط عمومی فرمانداری یزد ، محمود شاکری شمسی در جلسه ساماندهی سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان با توجه به اینکه هر دانش آموزی بخشی از ساعات روزانه را در مسیر بین مدرسه و منزل می گذراند افزود: اثر گذاری رانندگان بر دانش آموزان به ویژه مقطع پایه اول بر کسی پوشیده نیست و از این رو ضرورت دارد والدین و مربیان در انتخاب سرویس مدارس دقت نظر داشته باشند.

فرماندار یزد با اشاره به این مطلب که رعایت تعداد مسافردر اتومبیل هایی که در خدمت مدارس هستند ضروری است، از پلیس راهور شهرستان خواست به منظور افزایش ارتقاء ضریب امنیتی و سلامت جان دانش آموزان نظارت کافی بر این امر داشته باشند.

شاکری شمسی در پایان از مدیران عامل سازمان های مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری یزد و همچنین مدیران محترم مدارس خواست به دلیل اثر پذیری و الگوگیری دانش آموزان به ویژه در سنین پائین تر آموزش های لازم به رانندگان ذیربط در حمل و نقل دانش آموزان مبنی بر رعایت شئونات اخلاقی، نظم و انظباط در کار، نظافت و تمیزی اتومبیل داده شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شده است آرامش خاطر و اطمینانی برای خانواده های دانش آموزان در سال جدید تحصیلی فراهم شده باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا