شرکت پیشگامان کویر تاتا یه عنوان یکی از اعضای شرکت های اقماری گروه پیشگامان کویر در حال طراحی و اجرای کابل بین کابل های زیر دریایی در آبهای آزاد جهت تامین ورودی اینترنت به ایران است.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر یزد شرکت پیشگامان کویر تاتا یک شرکت تامین کننده ارتباط بین الملل برای فعالیت های توسعه ای و تامین نیاز کانال های انتقال بین المللی شرکت های زیر مجموعه گروه است.

این شرکت به عنوان نماینده گروه پیشگامان اقدام به سرمایه گذاری برای کابل زیر دریایی در خلیج فارس و دریای عمان با ظرفیت و با موافقت و اعلام شرکت ارتباطات زیرساخت نموده است که در این رابطه با هماهنگی کارشناسان شرکت مذکور اقدام به طراحی کابل بین کابل های زیر دریایی در آبهای آزاد ، کشور عمان و چابهار ایران و کابل بین المللی تاتا (TGN) تا بندر جاسک نموده که با مشاوره شرکت های خارجی و داخلی در مرحله نهائی نمودن عملیات اجرائی وانتخاب پیمانکار می باشد.

از جمله دستاوردهای اجرای این طرح را می توان ظرفیت ایجاد شده در کشور به منظور تامین نیازهای ارتباطی شرکت ارتباطات زیرساخت و کشورهای حوزه خلیج فارس و دریای عمان و کشورهای همسایه شمال ذکر کرد.

از طرف دیگر اجرای این طرح بخشی از نیازهای شرکت های زیر مجموعه گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد با هماهنگی شرکت ارتباطات زیرساخت تامین خواهد شد.

اجرای این طرح در آبهای آزاد و منطقه دریای عمان و خلیج فارس گروه پیشگامان کویر یزد به جمع دارندگان کابلهای زیردریایی و بین المللی برای تامین ظرفیت بین الملل و توسعه کانالها برای حمل ترانزیت ترافیک بین الملل منطقه ای بعنوان بخش خصوصی غیر دولتی پیوسته است .

روابط عمومی گروه پیشگامان کویر این افتخار بزرگ در حوزه ارتباطات ایران را به تمامی مدیران، سهامداران و پرسنل گروه تبریک می گوید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا