آمادگی گروه پیشگامان برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس

در دیدار مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان کویر با رئیس جدید مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بر آمادگی این گروه برای گسترش فعالیت هایی مبتنی بر وب در حوزه دفاع مقدس تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان کویر، در این دیدار سید امیرحسین حاتمی نسب با سرهنگ پاسدار سید هدایت بنی فاطمه، رئیس جدید مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد، انتخاب وی به این سمت را از طرف رضایی نژاد، مدیرعامل گروه تبریک گفت .

در این دیدار که در آستانه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، حاتمی نسب گزارشی از فعالیت های صورت گرفته توسط گروه پیشگامان کویر در حوزه سایبری دفاع مقدس ارائه کرد.

وی تاکید کرد: فضای مجازی بستر نوین و قابل اعتمادی برای گسترش دیدگاه ها و اندیشه های ناب اسلامی است و دفاع مقدس به عنوا ن سمبل ایثار و مقاومت و یکی از نمادهای برجسته در تاریخ کشور نیاز به بازنشر در ابعاد مختلف دارد.

حاتمی نسب خاطرنشان کرد: گروه پیشگامان کویر به عنوان بزرگترین گروه تعاونی IT کشور آمادگی کامل دارد بستر ایجاد محتواهای غنی در حوزه دفاع مقدس را در وب مهیا سازد.

وی با ذکر چند نمونه از زمینه های امکان فعالیت گفت: به عنوان مثال این گروه آمادگی دارد مناطق مورد بازدید در سفر راهیان نور را به صورت مجازی در حوزه وب در معرض بازدید علاقه مندان قرار دهد. موزه مجازی دفاع مقدس در زمینه های مختلف، انتشار و امان فروش آثار فرهنگی، هنری شهدا و ایثارگران در وب به زبان های مختلف از دیگر موارد فعالیت خواهد بود.

مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان کویر در پایان آمادگی کامل گروه را برای همکاری و تعامل در زمینه های فعالیت ارائه شده توسط مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اعلام کرد.

همچنین در این دیدار سرهنگ پاسدار سید هدایت بنی فاطمه، رئیس جدید مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد نیز با استقبال از آمادگی یشگامان در این خصوص گفت: اینترنت به عنوان یکی از ابزارهای جنگ نرم قابلیت فراوانی دارد و این مرکز برنامه های خود را به زودی اعلام خواهد کرد. وی خاطر نشان ساخت پیشگامان به عنوان یکی از افتخارات حوزه فناوری کشور و استان یزد است و ما تمام تلاش خود را در راستای بهره گیری از توانایی ها و تجارب فنی این گروه در راستای برنامه های حوزه فعالیت خویش بکار خواهیم بست. سرهنگ بنی فاطمه در پایان از همراهی و همکاری کروه پیشگامان در فعالیت های قبلی این ستاد قدردانی و تشکر کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا