جدیدترین شماره ماهنامه مهندسی ارتباطات منتشر شد




جدیدترین شماره ماهنامه مهندسی ارتباطات با محوریت بررسی اپراتور چهارم در کشور منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، سیزدهمین شماره ماهنامه مهندسی ارتباطات با محوریت بررسی زوایای فعالیت اپراتور چهارم توسط روابط عمومی گروه پیشگامان منتشر شد.

در این شماره با برخی از شخصیت های دولتی و نمایندگان مجلس از جمله رئیس کمیسیون مخابرات در خصوص اپراتور چهارم گفت و گو شده است. چند گزارش و یادداشت پیرامون این مسئله از دیگر نکات نشریه می باشد.

ارائه یادداشتی پیرامون نقش فناوری اطلاعات در توسعه صنعت گردشگری ، اخبار جنجالی ماه در دنیای فناوری اطلاعات، گفتگو با دکتر سعیدا پیرامون برگزاری کنفرانس ملی بانکداری الکترونیک، اخبار داخلی گروه پیشگامان، گفتگو با قائم مقام مرکز تحقیقات، توسعه و اموزش گروه پیشگامان در خصوص کمک مالی به ایده پردازان ایرانی، مجموعه یادداشتی هایی پیرامون وبلاگنویسی و شبکه های اجتماعی از دیگر مطالب این شماره نشریه می باشد.

گزارشی از جزییات عملیات لاله سیاه، گزارش اختصاصی ارسالی از پلیس فتا پیرامون سرقت های اینترتی بانکی در ایران، گزارش برای خریدهای پیشنهادی در حوزه لپ تاپ و محصولات ارزان قیمت دانشجویی ، چند یادداشت و گفتگو پیرامون طرح هوشمند سازی مدارس ایران، گزارش اختصاصی در خصوص پیامدهای تخصصی شدن گمرکات ترخیص کالاهای IT در ایران، مطلب ترجمه در خصوص قابلیت های ویندوز 8 و ده ها عنوان مطلب و یادداشت دیگر از عناوین شماره جدید می باشد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا