مسئول دفتر امام جمعه شهرستان مهريز اظهار داشت: همه مسوولان باید نسبت به رفع مشکلات قشر زحمت کش کارگر تلاش جدی داشته باشند.

عليرضا صادقي خبرنگار : 

 حجت السلام "ناصر دهقاني‌زاده" مسئول دفتر امام جمعه مهريز به مناسبت هفته کارگر با حضور در جمع كارگران كارخانه كاشي اطلس، ضمن گراميداشت روز جهاني كارگر و قدرداني از زحمات اين قشر زحمتكش، گفت: ارگران قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دین خود را به اسلام و انقلاب اداء کردند.

وي افزود: جایگاه و شأن کارگر تا بدانجا است که پیامبر اکرم(ص) با آن جایگاه رفیعش، دست کارگر را می‌بوسد و پیامبران و امامان ما نيز خودشان کارگر بودند.

دهقاني‌زاده خاطرنشان كرد: باید در كار با توکل به خدا به دنبال رزق و روزی حلال باشيم و لازم است ساعات کار مفیدمان را افزایش دهیم تا این گونه نباشد که بگویند هشت ساعت در محل کار حضور داشت ولی کار مفیدش فقط  یک ساعت بود؛ این امر با معیارهای اسلامی سازگار نیست در نتیجه لازم است تلاش کنیم و در تلاش و کوشش بر یکدیگر سبقت بگیریم.

مسئول دفتر امام جمعه مهريز به تعامل میان کارگران و کارفرمایان اشاره کرد و افزود: یکی از عوامل و ارکان مهم پیشرفت اقتصادی کشور کار و تعامل کارفرما و کارگران است که در سایه همدلی و درک متقابل مانع از بروز هرگونه اختلافی شده و موجب شکوفایی اقتصادی کشور می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات کارگری شهرستان، گفت: روز کارگر مسئولیت مسئولان و مدیران شهرستان را بیشتر می‌کند تا حقوق کارگران، احترام و توجه به سلامت آنها، توجه به معیشت کارگران و ... را مورد دقت قرار دهند.

دهقاني‌زاده در پايان نيز خواستار توجه بیشتر مسئولان به مشکلات کارگران و عدم غفلت مسئولان از مشکلات این قشر زحمتکش شد.

در اين نشست كه در حضور "حميد رضا بشارت" مدير عامل شهرك صنعتي مهريز، "بيك" رييس دانشگاه آزاد مهريز و جمعي ديگر از مسئولين شهرستان برگزار شد، مسئولان از نزديك با كارگران گفت‌وگو و با مشكلات آنان آشنا شدند و بر رفع مشكلات تا حد ممكن قول مساعد دادند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا