تقدير از استاد محمدرضا شايق مفسر قرآن کریم ،استاد طرح تفسیر موضوعی قرآن

به مناسبت هفته معلم، موسسه فرهنگی قرآن و عترت انصارولایت وابسته به هیئت انصارولایت دارالعباده یزد ، عصر روز چهارشنبه  مورخ 18 اردیبهشت ماه در چهاردهمين جلسه برگزاري دوره تكميلي تفسير موضوعي، از استاد شایق،مدرس این دوره وسخنران سالهای متمادی هیئت انصارولایت تقدیر به عمل آورد.

حجت‌الاسلام صداقت؛ مديريت اجرايي هيئت انصار ولايت، ضمن تقدیم اين هدیه  به استاد شايق بيان داشت: استاد معظم جناب آقای دكتر شايق عضو هيئت علمي دانشگاه يزد و يكي از مفاخر استان و كشور هستند كه در طی سالهاي متمادي همراهی صميمانه و تنگاتنگي با هيئت انصارولايت داشته و علاوه بر تدريس مباحث قرآني دوره قبلي و تكميلي تفسير موضوعي،  15 سال است که در جلسات هفتگي هيئت ، با سخنان فهيمانه خود مباحث كاربردي و قابل توجهي را مطرح می فرمایند و افرادبسیاری در سطح استان وکشورازاین نعمت عظیم برخوردار شده اند.

وی درادامه اظهار داشت: مااعضای هیئت، همچنین دانش پژوهان دوره تفسیر باید قدر این استاد عزیز را دانسته ودر درگاه الهی شاکر باشیم که خداوند نعمت گرانقدری چون ایشان به ماعطا فرموده است

مدیر اجرایی هیئت در ادامه ضمن تقدیم هدیه ولوح یادبود به استاد شایق گفت: البته این هدیه وتقدیر،کار کوچکی است در مقابل زحمات بیش از اندازه استاد ولی برگ سبزی است تحفه درویش ،و امید است که خدای متعال  وصاحب قرآن ، اجر وپاداش این زحمات را به ایشان عطا نماید.

درادامه هدیه ای نیز از طرف واحد خواهران هیئت به همسر ایشان تقدیم شد تا از زحمات  وصبر وبردباری ایشان در فعالیت های علمی وسخت کوشانه استاد، تقدیر به عمل آمده باشد.

لازم به ذكر است دوشنبه گذشته نيز در مراسمي از جناب آقاي دكتر فلاح؛ حامي، مبتكر و استاد دوره آموزشي هوش اخلاقي نيز با اهداي هديه‌اي تقدير و تشكر به عمل آمد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا