دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شوراي تحقيقات با حضور مدیر کل آموزش و پرورش و سایر اعضا درمحل پژوهشکده تعلیم و تربیت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره كل آموزش و پرورش استان یزد ، در این نشست ، " محمد كاظم رحیمی نژاد " ، ریاست شورای تحقیقات ، با تشکر از مشارکت فعال اعضای شورا بر لزوم ادامه فعالیت های پژوهشی تأکید و آن را مبنای تصمیم گیری های مناسب آموزشی و پرورشی دانست.

وی از حوزه پژوهش و تحقیق خواست تا مراحل تصویب و اجرایی شدن طرح های پژوهشی در سال جاری ، پیگیری شود تا در صورت تأیید صرف اعتبارات اختصاصی به انجام فعالیت های پژوهشی ، در سال 1392 نیز شاهد رونق روز افزون پژوهش و ارتقای جایگاه علمی آموزش و پرورش استان باشیم .

" شیبانی " ، دبیر شورای تحقیقات ، با بیان دستور کار شورا ، از تلاش ها و پیگیری های مدیرکل ، معاون پشتیبانی ، ذیحسابی و متولیان حوزه بودجه و حسابداری اداره کل در خصوص هزینه کردن نیم درصد اعتبارات اختصاصی در حوزه پژوهش و موفقیت در انجام تعهدات مالی 14 قرارداد پژوهشی منعقده و حمایت مالی از 35 پایان نامه دوره ارشد و دکترای همکاران فرهنگی تقدیر و تشکر نمود و ادامه همکاری های متقابل را خواستار شد .

ارایه یافته های پژوهشی با عنوان " تأثیر کنکور آزمایشی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان سال چهارم متوسطه استان یزد " از دیگر موضوعات این جلسه بود .

 

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا