این همایش با همکاری دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد با هدف ارتقای جایگاه روش تحقیق در شهرسازی و معماری در تاریخ 29 و 30 مهرماه سال جاری در محل سالن شهید منتظر قائم دانشگاه یزد برگزار می شود.

دبیر اجرایی این همایش با اعلام این خبر گفت: این همایش ملی برای اولین با در دانشگاه یزد برگزار می شود که مباحث پایه روش های پژوهش،  آسیب شناسی و ارتقاء کیفی روش های پژوهش در شهرسازی و معماری، کاربرد روش ها و فنون پژوهش، نقش، جایگاه و کارکرد پژوهش در شهرسازی و معماری در حوزه دانشگاهی و حرفه ای و آموزش روش تحقیق از محورهای این همایش است.

مهندس مجتبی شریف نژاد همچنین افزود: در چارچوب برنامه های این همایش، کارگاه چگونه یک مقاله بنویسیم روز 29مهر، کارگاه روش تحقیق روز 30 مهرماه و تورهای بازدید از اماکن تاریخی یزد در نظر گرفته شده است. وی افزود: باهدف معرفی منابع علمی معتبر در زمینه روش تحقیق به طور عام و روش تحقیق در شهرسازی و معماری،برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع روش تحقیق از آثار نویسندگان داخل و خارج از کشور در دانشگاه یزد نیز از برنامه های جانبی این همایش است.

به گفته وی علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایشwww.iscconferences.ir/505 مراجعه کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا