فرماندار تفت در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، برگزاری المپیادهای ورزشی را فرصت مناسبی برای معرفی ورزشکاران مستعد و توانمند ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در این مراسم که که همزمان با سراسر کشور درسالن ورزشی قدس تفت برگزار شد با گرامیداشت روز تربیت بدنی و ورزش، با بیان این که عرصه های ورزشی یکی از بهترین عرصه ها برای تربیت جسم و روح انسان است گفت: به خوبی می دانیم که عقل سالم در بدن سالم است و داشتن جسمی سالم نیز در گرو ورزش روزانه و منظم است.

فرماندار تفت با بیان این که المپیادهای ورزشی فرصت بسیار مناسبی برای ارائه قابلیتها و توانمندیهای ورزشی ورزشکاران جوان است ادامه داد: کسب موفقیت در این المپیادها به به ورزشکاران انگیزه داده و آنان را برای میادین بزرگ تر آماده می سازد.

زارع حضور دانش آموزان ورزشکار در این میادین را زمینه ساز موفقیت های آنان در عرصه های اجتماعی عنوان کرد و گفت: تفت در عرصه های ورزشی حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد و ورزشکاران تفتی می توانند با توانایی های بالای خود موجب افتخار و مباهات همه مردم عزیز این شهرستان شوند. وی تاکید کرد: توسعه ورزش، سلامت اجتماعی را در پی خواهد داشت.

عالی ترین مقام اجرایی شهرستان بر توسعه فضاهای ورزشی شهرستان تفت تاکید کرد و گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید بر توسعه فضاهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران است و این رویکرد ارزشمند با همه توان در سطح شهرستان تفت نیز پیگیری خواهد شد.   

فرماندار تفت از همه دست اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر و ازآنها خواست تا در شناسایی استعدادهای دانش آموزان و ارتقای ورزش شهرستان تلاش نمایند.

مدیر آموزش و پرورش تفت هم با بیان اینکه این المپیاد برای اولین بار در کشور در همه مقاطع تحصیلی برگزار می شود آن را فرصت مناسبی برای رقابت سالم دانش اموزان در حوزه ورزش و استعدادیابی آنها خواند.

رضا فلاح نژاد افزود:در شهرستان تفت 20 مرکز آموزشی در این المپیاد شرکت کرده و طبق برنامه تنظیم شده ابتدا مسابقات در سطح مدارس برگزار و تیمهای منتخب به استان و سپس به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

وی افزود:امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم پویایی،تحرک و نشاط را در مراکز آموزشی برقرار و دانش آموزان با استعداد را برای ارتقای ورزش شهرستان شناسایی نماییم.

در این مراسم دانش آموزان دو مدرسه در رشته های فوتسال وطناب کشی به رقابت پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا