معاون فنی ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان بافق از پیشرفت 50درصدی سرشماری در شهرستان بافق خبر داد به گزارش روابط عمومي فرمانداري ، مدیر کل دفتر آمار و اطلاعات استانداری يزد و هيات همراه از ستاد سرشماري عمومي کشاورزي بافق بازديد کرد و در ديدار با فرماندار و اعضاي ستاد از آخرين وضعيت اجراي سرشماري در شهرستان بافق مطلع شد.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات با اشاره به گذشت 22 روز از زمان آغاز اجرای طرح سرشماری کشاورزی اظهار داشت: با توجه به وجود بهره وران غیرساکن در برخی مناطق باید تدابیر لازم برای دستیابی به اطلاعات این بهره وران کشاورزی اندیشیده شود.

وی با قدردانی از عوامل اجرایی این طرح در شهرستان بافق گفت: آمار یکی از عوامل مهم برنامه ریزی در سطح کلان کشور بوده و هر چقدر آمار دقیق‌تر باشد، برنامه ریزی نیز دقیق‌تر می شود.

"حمید فخرالدین" در این بازدید مسائل و مشکلات پیش روی ستاد و ماموران را بررسی و تصریح نمود :با توجه به روند سرشماری کشاورزی در شهرستان بافق ،سطح همکاری و تعامل مردم (شهر و روستا)با مامورین سرشماری رضایت بخش بوده و ان شا اله با اطلاعات درست و دقیقی که حاصل و بدست خواهد آمد ،مسئولین خواهند توانست با برنامه ریزی در جهت پیشرفت کشاورزی کشور تلاش نمایند.

مدیرکل دفتر آمار و اطلاعات استانداری يزد همچنین روند و سرعت اجرای طرح را بررسی و ضمن اطلاع از مشکلات اجرایی راهکارهای لازم را به مسئولین ستاد ارائه نمود.

" علي اکبر سپندارنيا "معاون فنی ستاد سرشماری کشاورزی شهرستان بافق از پیشرفت 50درصدی سرشماری در شهرستان بافق خبر داد و گفت: در حوزه شهري با 1843 بلوک و آبادي تا کنون 45 درصد پيشرفت داشته است در حايکه در حوزه روستايي روند سرشماری با 478 بلوک و آبادي 55 درصد کار انجام گرفته است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا