طبس- قلی زاده ثالث/ در جلسه شورای سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس و حومه که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان برگزار شد، سید علیرضا میرزاده بعوان مدیرعامل این سازمان منصوب گردید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در این جلسه گفت: حمل و نقل از جمله بخش‌های زیربنایی اقتصاد کشور بوده که فرآیند توسعه اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده و اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

سید جلال هاشمی افزود: حمل و نقل قلب جریان توسعه است و نقش موثری در توزیع درآمدها و کاهش نابرابری‌های اقتصادی، اجتماعی و ... را دارد.

شهردار طبس نیز با بیان اینکه سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس و حومه هدفی جز رسیدن به جایگاه مطلوب در راستای دست‌یابی به فردایی بهتر ندارد، خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از زحمات حسین مرتضوی مدیرعامل سابق سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس و حومه، امید داریم با تلاش بیش از پیش مهندس میرزاده شاهد توسعه در این حوزه باشیم.

علی اشرفیان تاکید کرد: شایسته است طبق اساسنامه سازمان حمل و نقل نسبت به تشکیل جلسات متعدد در جهت پیشبرد اهداف تعیین شده سازمان گام برداشته تا زمینه رشد و توسعه حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری فراهم شود.

در این نشست ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند حسین مرتضوی که اینک بعنوان بخشدار دستگردان تعیین شده است، سید علیرضا میرزاده بعنوان مدیرعامل جدید سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس و حومه منصوب شد.

مهندس سید علیرضا میرزاده که معاونت شهرداری طبس، مسولیت دوایر نوسازی، حقوقی و املاک، عمران، ساختمانی و کمیسیون ماده 100 و ترافیک را در رزومه کاری خود دارد، در آستانه 20 سالگی خدمت در سنگر مدیریت شهری طبس اینک با تصویب شورای سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس و حومه بعنوان مدیرعامل منصوب شد.

شورای سازمان حمل و نقل همگانی شهر طبس و حومه متشکل از معاونت استاندار و فرماندار ویژه، شهردار، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده پلیس راهور و کارشناس فرمانداری ویژه طبس می باشد.

علیرضا عبدالرحیمی نائب رئیس شورای اسلامی شهر و اسماعیل زاده کارشناس و نماینده فرمانداری ویژه طبس از دیگر میهمانان و اعضای شورای سازمان در جلسه بودند.

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_69279.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_69278.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_69277.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_69276.jpeg

http://www.yazdfarda.com/media/news_gal/file_69280.jpeg



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا