یزدفردا:عده ای از اهاالی ساکن  کوچه جنب بیمارستان سیدالشهداء یزد با ارسال نامه ای به یزدفردا به بی توجهی شهرداری در قبال تخلف های این بیمارستان اعتراض کرده اند.

یکی از اهالی در گفتگو با یزدفردا با اعلام اینکه این بیمارستان در طرح توسعه خود اشاره کرده و گفت:متاسفانه این بیمارستان با خریدن خانه های جنب بیمارستان  و توقف چند ساله آن باعث آزار و اذیت مردم این منطقه شده اند .

وی در ادامه افزود:چند سالی است که قسمتی از کوچه را مسدود کرده و بدون هیچ کار عمرانی حاضر به رفع سد معبر نیستند و شهرداری هم که در قیال این بیمارستان سهل انگاری می کند بدون هیچ اخطاری اجازه می دهد تا هرکاری که می خواهند انجام دهند .

حسینی ساکن این کوچه در ادامه افزود:متاسفانه آنگونه که می گویند این بیمارستان بدون هیچ پروانده ای از شهرداری در حال ساخت طرح توسعه خود است و مدتی است که هواساز جدیدی بر بام این بیمارستان نصب شده که تمام آسایش مردم را به هم زده و صدایی مانند هلی کوپتر شبانه مشغول به کار می شود که آسایش مردم را به هم زده و بارها هم به بیمارستان مراجعه کرده ایم که حاضر نیستند جوابگوی کارهایشان باشند.

وی در ادامه افزود:متاسفانه تعدادی از خانه های خریداری شده را به افراد غیر بومی پیمانکاران بیمارستان داده اند که دائم از طرق مختلف به اذیت و آزار همسایگان می پردازند .

وی گفت: در پایان  از مسئولین درخواست داریم تا نسبت به ساخت ساز غیر قانونی این بیمارستان واکنش نشان داده و بیش از این باعث نارضایتی مردم نشوند ،و از مسئولین بیمارستان نیز درخواست داریم تا خود را به جای مردم قرار داده و باعث رنجش خاطر مردم نشوند.

ادامه دارد............







سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا