فرماندار تفت موفقیت های کسب شده از سوی گروه نمایش "سوفیای من" در بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در گفتگوی اختصاصی با اشاره به موفقیت های گروه نمایشی "سوفیای من" گفت: بسیار خرسندیم که تلاش و همت جمعی از هنرمندان شهرستان تفت به بار نشست و منجر به دستیابی گروه تئاتر "سوفیای من" به نتایج قابل تقدیر در بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه گردید.

فرماندار تفت حمایت از هنرمندان و عرصه های هنری را یکی از برنامه ها و رویکردهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: موفقیت های گروههای مختلف هنری طی ماههای گذشته، نشان از توانمندی های بالای هنرمندان شهرستان است که باید حمایت های لازم از این جوانان مستعد و هنرمند به عمل آید.

وی ایجاد سالن های استاندارد برای اجراهای هنری، ارائه آموزش های لازم و کمک به معرفی استعدادها و  آثار هنری را از مهم ترین ضرورت های این عرصه عنوان و بر حمایت مدیریت ارشد شهرستان از هنرمندان تفتی تاکید کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی حوزه هنری یزد مراسم اختتامیه بیست و سومین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه دیشب با حضور جمعی از پیشكسوتان تئا‌تر کشور، هنرمندان گروه‌های نمایشی و مخاطبان در تالار اندیشه حوزه هنری با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف برگزار شد.

در این رویداد هنری، نمایش "سوفیای من" به کارگردانی زمان ارکمان از یزد در بخش تجربه‌های جوان این جشنواره حضور داشت که موفق به کسب چهار عنوان شد.

در مراسم اختتامیه، هیأت داوران بخش تجربه‌های جوان از زمان اركمان كارگردان نمایش "سوفیای من" با اهدای لوح تقدیر و مبلغ 000/000/ 10 ریال جایزه نقدی تقدیر کرد.

در بخش موسیقی نیز هیأت داوران، حسین افروز را برای موسیقی نمایش "سوفیای من" حائز رتبه بر‌تر شناخت و با اهدای تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی 000/000/ 10  ریالی از وی قدردانی كرد.

در بخش بازیگری زن نیز از الناز لطیف بازیگر نمایش "سوفیای من" با اهدای لوح تقدیر و 000/000/8  ریال جایزه نقدی تقدیر شد.

هیأت داوران همچنین از محمد رضا بهرامی به خاطر طراحی نمایش "سوفیای من" با اهدای لوح تقدیر و مبلغ 000/000/ 8  ریال جایزه نقدی تقدیر به عمل آورد.

بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه با حضور 33 نمایش منتخب از سراسر کشور در بخش های اصلی، تجربه های جوان، بچه های مسجد، خیابانی و مهمان از 22 تا 28 مهرماه در تهران برگزار شد.

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا