فرماندار تفت در پی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله محمدرضا مهدوی کنی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع" در این پیام با اشاره به سجایای اخلاقی این عالم بزرگوار آورده است: آیت الله مهدوی کنی از شخصیت های کم نظیری بود که در ادب و اخلاق اسلامی و دلسوزی برای حل امور مردم الگویی ارزشمند به شمار می رفت.

فرماندار تفت با اشاره به سوابق درخشان این زاهد وارسته در عرصه های مختلف مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده است: این مجاهد مبارز با ایمانی راسخ و ولایتمداری محض، در سخت ترین دوران انقلاب اسلامی یار و یاور صدیق امام و رهبری بود و هر کجا که لازم بود با همه توان در مسیر تحقق آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران می کوشید.

وی با بیان این که آیت الله مهدوی کنی در فهم حقیقت احکام نورانی اسلام ناب محمدی(ص) عمیق و در دلبستگی به ارزشهای والای انقلاب اسلامی عریق بود ادامه داده است: بی تردید خدمات نیکو و گسترده این انسان وارسته برای همیشه در یاد و خاطره ملت شریف ایران اسلامی باقی خواهد ماند و اجر عظیم آن نیز نزد خداوند متعال ماجور است.

فرماندار تفت در پایان این ضایعه جانگداز را به محضر حضرت بقیه ا... الاعظم(ارواحنا فداه) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم شریف میهن عزیز اسلامی به ویژه مردم قدرشناس شهرستان تفت تسلیت گفته و برای آن سالک راه حق علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت نموده است.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا