یزدفردا:به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات نمایشگاه تخصصی اداره کل اطلاعات با عنوان «سی سال مجاهدت های خاموش» با حضور آیت الله ناصری نماینده ی محترم ولی فقیه و امام جمعه یزد ، جناب آقای مهندس میرمحمدی استاندار محترم استان ، و مدیران ، مسئولان ، شخصیتهای استانی افتتاح و از کتاب « انقلاب اسلامی  به روایت اسناد ساواک استان یزد» رونمایی شد.
در این مراسم امام جمعه ی محترم یزد اظهار داشتند:  آنچه باعث توفیق سربازان گمنام شده و توانستند قدمهای بزرگ در مسیر اسلام و انقلاب اسلامی بردارند اخلاص این عزیزان است ، پرسنل وزارت اطلاعات انسانهای متقی ، پاک و وارسته هستند و خدا هم به آنها کمک میکند تا به موفقیتهای بزرگ دست یابند.
هزارن نفر از آدمهای با فکر با امکانات پیشرفته از دشمنان انقلاب ، همیشه در حال توطئه و ضربه زدن به نظام اسلامی هستند اما تاکنون اکثر توطئه های آنها توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و سایر مدافعین این نظام اسلامی خنثی شده است.
استاندار محترم نیز در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای وزارت اطلاعات اظهار داشت خدا را شکر میکنیم که در سی سالگی وزارت اطلاعات علیرغم این همه توطئه، کشوری امن و سرشار از موفقیت داریم و این مرهون تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) با همکاری سایر نیروهای نظامی و انتظامی است.
وزارت اطلاعات هم در بعد داخل و هم در خارج از کشور خیلی خوب عمل کرده و اجازه ندادند دشمنان و جاسوسان کشورمان را متزلزل و بی ثبات کنند.
وزارت اطلاعات امروز پیوند عمیقی با مردم دارد و اطلاعات سی و شش میلیونی حضرت امام (ره)محقق شده و همه ی مردم ما در تامین امنیت سهیم هستند.
همچنین در این مراسم رئیس مرکز بررسی های استراتژیک  امنیت ملی وزارت اطلاعات اظهار داشت:
«وقتی کارنامه ی سی سال وزارت اطلاعات را مرور میکنیم موفقیتهای بزرگ این وزارت چیزی جز عنایت خداوند و اخلاص پرسنل آن نیست هدف استکبار از حضور در منطقه تضعیف جمهوری اسلامی بود اما امروز برعکس شده و ایران کشوری قوی و امن شده، تولید و بازتولید تروریسم در منطقه ناشی از مداخلات ناشیانه و غلط قدرتهای فرامنطقه ای میباشد که امروز دامن گیر بازیگران اصلی شده است.
برای عبور از بحرانهایی که توسط دشمنان ایجاد میشود به فرموده مقام معظم رهبری بایستی استحکام ساخت درونی نظام سر لوحه ی همه ی  اقدامات قرار گیرد و نیز گوش به فرمان رهبری باشیم و اعتماد مردم را جلب کنیم و امید ایجاد شده در بین مردم حفظ و تقویت کرد و همین امر موجب یاس و نا امیدی دشمنان شده است لذا امید را در مردم زنده نگه داریم»
مدیر کل محترم اطلاعات استان یزد نیز در ابتدای این مراسم با گرامی داشت سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و یاد و خاطره همه شهداء خصوصاَ شهدای عرصه امنیت و اطلاعات از حضور میهمانان تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: این بزرگداشت با الهام از فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند « به هیچ وجه جایز نیست کوچکترین تلاش را که یک مجموعه ظریف و حساس مثل وزارت اطلاعات انجام می دهد، نادیده گرفت و ناسپاسی کرد» و با شعار «امنیت برای مردم، اقتدار برای ایران اسلامی» و با هدف:
1-    تجدید عهد و پیمان با ارزشهای انقلاب اسلامی و آرمانهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری.
2-    ارائه گوشه هایی از دست آوردهای عظیم دستگاه اطلاعاتی و به نمایش گذاشتن اقتدار اطلاعاتی و امنیتی نظام.
3-    دشمن شناسی و معرفی عرصه های جنگ اطلاعاتی.
4-    و ....
با برنامه های متنوع کشوری و استانی برگزار گردیده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا