فرد شیادی كه با اغفال و فریب دختری جوان در فضای مجازی اقدام به اخاذی از وی کرده بود توسط پلیس فتا چهارمحال و بختیاری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"،سرهنگ "قاسم جعفریان" رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری در این باره اظهار داشت:در پی شكایت خانمی جوان مبنی بر اینكه فردی با بدست آوردن فیلم ها و تصاویر خصوصی وی قصد اخاذی دارد ،موضوع بصورت ویژه در دستور كار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ "جعفریان" در خصوص پیگیری موضوع توسط كارشناسان پلیس فتا افزود: در ادامه در جهت كشف جرم و شناسایی مجرم تحقیقات تخصصی آغاز و با جمع آوری مستندات و بررسی های تخصصی در فضای سایبر متهم شناسایی و در مخفیگاه خود دستگیر شد.

این مقام مسئول بیان داشت:متهم در ابتدا منكر هرگونه بزهی شد ولی در مواجهه با مدارك و مستندات این پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به بزه انتسابی اقرار نمود.

رئیس پلیس فتا استان عنوان داشت:همچنین در بررسی هارد كامپیوتر متهم تصاویر خصوصی شاكیه كه قربانی مقاصد شوم متهم شده بود نیز یافت شد.

وی با بیان اینكه متهم به اتهام سوء استفاده از تصاویر شخصی دیگران و اخاذی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد به هموطنان توصیه كرد: در گفتگوهای آنلاین به افراد غریبه به هیچ عنوان اعتماد نكنند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا