رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی از دستگیری عامل هتک حیثیت دختر دانشجو در فضای مجازی در این استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

 

به گزارش یزدفردا به نقل از پلیس"، رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی گفت: چندی پیش دختری دانشجو با حضور در پلیس فتا اعلام داشت فردی ناشناس در یكی از شبكه های اجتماعی مجازی با ایجاد پروفایلی با نام و مشخصات وی مطالب غیر اخلاقی و توهین آمیز در كنار تصاویر شخصی و خانوادگی اش قرار داده كه باعث آبروریزی و هتك حیثیت نامبرده شده است.

سرهنگ "كوره بلاغی" در ادامه با اشاره به اظهارات فرد شاكی و پیگیری موضوع توسط كارشناسان این پلیس افزود: با انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع آوری ادله الكترونیكی و همچنین بررسی های پلیسی نهایتا متهم كه از همكلاسی های شاكی بود شناسایی و دستگیر شد.

وی بیان داشت: متهم در مواجه با مدارك و مستندات این پلیس صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود از ارتكاب عمل مجرمانه را انتقام جویی و حسادت به شاكیه اعلام كرد.

رئیس پلیس فتای آذربایجان غربی در پایان خطاب به شهروندان بیان داشت : هرگونه انتشار تصاویر غیر اخلاقی و ایجاد هتك حیثیت افراد و هرگونه توهین و اهانت در این گونه فضاها جرم محسوب شده و پلیس فتا براساس قانون رسیدگی به جرایم رایانه ای و اینترنتی با این گونه مجرمان قاطعانه برخورد خواهد كرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا