اطلاعیه گروه پیشگامان در مورد خرید و فروش سهام

گروه تعاونی پیشگامان در خصوص فعالیت تبلیغاتی برخی شرکت ها در استان و کشور با محوریت "فروش سهام پیشگامان" اطلاعیه ای صادر کرد.

اخیرا برخی شرکت ها با سوء استفاده از نام پیشگامان به تبلیغات گسترده از طریق پیامک، تبلیغات محیطی و روش های دیگر با هدف فروش سهام پرداخته ند که هیچ ارتباطی با گروه پیشگامان ندارند.

در تازه ترین اقدام شرکتی با عنوان " پیشگامان نانو لاستیک" از طریق پیامک نسبت به آغاز فروش سهام خود اطلاع رسانی کرده است که با توجه به تشابه اسمی با گروه تعاونی پیشگامان برخی سهامداران وشهرندان را دچار ابهام کرده است.

بدیوسیله رسما به اطلاع عموم مردم و سهامداران محترم می رساند شرکت مذکور هیچ گونه ارتباطی با گروه تعاونی پیشگامان نداشته و تعهد سرمایه گذاری صورت گرفته آن، بر عهده این گروه نیست.

شایان ذکر است کلیه اطلاعیه های خرید وفروش سهام این گروه تعاونی، صرفا از طریق مدیریت روابط عمومی و سایت www.pishgaman.ir اطلاع رسانی شده و کلیه فعالیت های خرید فروش نیز در شرکت پیشگامان کار وسرمایه هوشمند و بر طبق قوانین رسمی کشور و با مجوزهای لازم صورت میگیرد.

گروه تعاونی پیشگامان از شهروندان و سهامداران محترم تقاضا دارد قبل از هرگونه اقدام برای سرمایه گذاری حتما صلاحیت و اعتبار شرکت مذکور را از سازمان های ذیصلاح استعلام و چنانچه این سرمایه گذاری با عنوان گروه پیشگامان یا اسامی مشابه صورت می گیرد با شرکت پیشگامان کار وسرمایه هوشمند هماهنگی لازم صورت گیرد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا