طبس- سرپرستی یزدفردا: برگزاري نشست هاي خبري و جلسات پرسش و پاسخ مديران ،اطلاع رساني خدمات نظام اسلامي، بازديد و افتتاح پروژه هاي آماده بهره برداري، برگزاري مراسم روز كارمند و بزرگداشت شهداي دولت گوشه اي از فعاليت هاي ستاد هفته دولت طبس اعلام شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري طبس؛ روز سه شنبه دهم مرداد ماه در جلسه اي در محل فرمانداري، اعضاي ستاد گراميداشت هفته دولت در شهرستان طبس معرفي و اهداف و برنامه هاي اين ستاد تبيين شد.

"احمد طالبيان مقدم" مسئول ستاد هفته دولت شهرستان طبس در اين جلسه با بيان نكاتي ابراز اميدواري كرد كه تلاش مجدانه اعضا و دست اندركاران اين ستاد ثمرات و اثرات خوبي را به دنبال داشته باشد.

وي از مسئولان و اعضاي كميته هاي ستاد خواست با تعامل و هماهنگي اعضا و همكاري دستگاه هاي اجرايي به گونه اي برنامه ريزي شود كه مردم در شهرها و روستاهاي شهرستان،شهد شيرين خدمات دولت و نظام اسلامي را بيش از پيش بچشند.

"جواد زيبائيان" جانشين مسئول ستاد هفته دولت نيز از تشكيل چارت اين ستاد در قالب 5 كميته و 7 كارگروه ، با عضويت حدود 30 نفر خبر داد.

وي كميته هاي ستاد را شامل هماهنگي ، نظارت و ارزيابي ، كميته فرهنگي و مراسم ، اداري و پشتيباني ، اطلاع رساني و تبليغات و برنامه ريزي برشمرد و به تشريح وظابف هر يك از كميته ها و كارگروه ها پرداخت.

برگزاري نشست هاي خبري و جلسات پرسش و پاسخ مديران ادارات و نهادها، بيان خدمات نظام اسلامي در شهرستان با استفاده از شيوه هاي مختلف اطلاع رساني،تهيه جدول فعاليت ها و اجراي برنامه هاي افتتاح پروژه هاي آماده بهره برداري، بازديد گروه هاي مردمي و به ويژه جوانان از پروژه هاي بزرگ دولت در شهرستان، انجام برنامه هاي فرهنگي،برگزاري مراسم بزرگ روز كارمند با مشاركت دستگاه هاي اجرايي و مراسم بزرگداشت شهيدان رجايي و باهنر، گوشه اي از فعاليت هاي اين ستاد در ايام هفته دولت عنوان شد.

گفتني است دوم تا هشتم شهريورماه به پاسداشت شهيدان رجايي و باهنر به نام هفته دولت نامگذاري شده است كه هر ساله به اين مناسبت برنامه هايي از سوي ستاد هفته دولت برگزار مي گردد. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا