مديرعامل داماش گيلان گفت: مي‌خواهم در باشگاه پرسپوليس به عنوان مشاور يا معاون اجرايي کار کنم.

امير عابديني در مورد پيروزي 5 بر 3 داماش برابر پيکان گفت: بازيکنان ما در گذشته نيز خوب بازي مي‌کردند اما نگراني داشتند و نمي‌دانستند سرانجام باشگاه چه مي‌شود. اکنون اين دغدغه با مشخص شدن مالک جديد برطرف شده است. ضمن اينکه باور دارم دعاهاي مردم در اين ماه عزيز جواب داده است.

 وي در مورد زمان حضورش در باشگاه پرسپوليس و اينکه چه سمتي در اين باشگاه خواهد داشت، عنوان کرد: حداکثر دو يا سه ماه ديگر در داماش حضور دارم و در اين مدت‌ کارها را تحويل گزينه جديد مديرعاملي باشگاه داماش تحويل خواهم داد. در حال حاضر قويدل مديرعامل شرکت صدرا،‌ حميدرضا محمد را به عنوان مديرعامل من معرفي کرده تا کارها را تحويل او بدهم. پس از آن به پرسپوليس مي‌روم. ابتدا بايد باشگاه داماش گيلان را تحويل دهم. مي‌خواهم به پرسپوليس و رويانيان کمک کنم و در آن باشگاه مشاور يا معاون اجرايي شوم.

 عابديني در مورد وضعيت پرسپوليس از نظر فني، گفت: دوستي را فرستادم و تمرينات ژوزه را از نزديک ديد. او مي‌گفت تمرينات ژوزه در کلاس مربيان بزرگ است. او مربي با دانش و کارآمدي است اما مشکل پرسپوليس ميانگين سني بالاست. ژوزه هم بخواهد به بازيکنان جوان ميدان بدهد نياز به زمان دارد و از سوي ديگر ما قائل به نتيجه هستيم. با اين حال اگر به ژوزه فرصت بدهيم پرسپوليس متحول شده را خواهيم ديد. نبايد نگران سه چهار بازي اول بود.

 وي خاطرنشان کرد: در بازي با گهر ارتباط خط هافبک و دفاع برقرار نمي‌شد و تيم هارموني نداشت. مربيان پرتغالي و اسپانيايي به بازي مستقيم اعتقادي ندارند و زمان لازم است تا تيم با تفکرات آنها آشنا شود. اکنون در پرسپوليس وقتي توپ زير پاي سيدجلال حسيني مي‌آيد منتظر پاس‌هاي بلند او هستيم، اين يعني اينکه هنوز تفکر گذشته در ذهن بازيکنان هست و بايد تفکر جديد شکل بگيرد و آن زمان با نوآوري  ژوزه پرسپوليس متحول خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا