یزدفردا:در جلسه اي با حضور سيفي فرماندار، دهقان مدير كل ورزش و جوانان استان و تني چند از مسئولان تمهيدات لازم براي برگزاري باشكوه همايش پياده روي خانوادگي در شهرستان يزد انديشيده شد.


عزيزا...سيفي در اين جلسه با بيان اينكه ورزش همگاني موجب ايجاد نشاط، شادابي و سلامت عمومي جامعه مي شود خاطر نشان كرد:بايد با برنامه ريزي به موقع و مشاركت دستگاههاي مسئول همايش پياده روي خانوادگي در شهرستان يزد به نحو شايسته برگزار گردد.

فرماندار با اشاره به اينكه اين مراسم توسط دو شبكه صدا و سيما پخش مستقيم خواهد شد افزود: اين همايش به عنوان يك برنامه بزرگ ملي مي باشد و از اهميت خاصي برخوردار است و دراين خصوص بايد تمهيدات لازم به منظور بهره برداري مناسب از اين مراسم جهت معرفي استان و شهرستان يزد به تمام ايران انديشيده شود.

در ادامه جلسه دهقان مدير كل ورزش و جوانان استان يزد برگزاري همايش پياده روي خانوادگي در شهرستان يزد را اتفاقي خوب در بخش ورزش همگاني دانست و افزود: بايد ورزش همگاني در ميان خانواده ها نهادينه شود تا از بروز برخي  مشكلات جسمي و رواني جلوگيري نمود.

وي اظهار داشت : برگزاري همايش پياده روي خانوادگي مي تواند جامعه را به سمت سلامت وتندرستي سوق دهد. لازم بذكر است همايش پياده روي خانوادگي جمعه 12/ 8/ 91 بمناسبت  عيد سعيد غدير خم در شهرستان يزد برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا