رئيس و جمعي از معاونين دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق با فرماندار شهرستان ديدار کردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ فرماندار بافق در ديدار رئيس و جمعي از معاونين دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق با اشاره به سابقه درخشان دانشگاه آزاد و موفقيتها و افتخارات اين واحد دانشگاهي گفت: کار فرهنگي در کنار آموزش مهم است و با توجه به شعار امسال بايد با فرهنگ سازي و توسعه امور فرهنگي زمينه را براي رشد و توسعه اقتصاد کشور فراهم کنيم.

سيد مهدي طلايي مقدم ضمن تاکيد بر پتانسيل و ظرفيتهاي شهرستان بافق در تمام زمينه ها بخصوص نيروي انساني خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامي به عنوان يک قطب علمي شهرستان مي تواند در توسعه و احياء پتانسيل هاي شهرستان کمک حال خوبي براي مسئولين باشد.

وي از اجراي کرسي هاي آزاد اندايشي در دانشگاهها استقبال کرد و تصريح کرد: منظور از کرسي هاي آزاد انديشي ايجاد فضايي مناسب در محيط هاي علمي از جمله دانشگاهها براي طرح انديشه ها و ديدگاههاي مختلف در زمينه هاي گوناگون در فضايي کاملاً علمي و بر پايه استدلال و منطق و فارغ از هرگونه تبليغات منفي و بزرگ نمايي ها است.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق در ابتداي اين ديدار ضمن تشريح برنامه ها و فعاليتهاي دانشگاه آزاد اسلامي بافق گفت: با پيگيري هايي که انجام شد امسال سه رشته در مقطع کارشناسي ارشد به دانشگاه تعلق گرفت و مجموعه رشته ها در اين مقطع به 16 رشته رسيده است.

وي افزود : برگزاري همايش ملي رباتيک با عنوان حمايت از يوزپلنگ آسيايي در اسفند ماه ، برگزاري مسابقات تکواندو ليگ خردسالان کشور و اجراي طرحهاي عمراني و توسعه اي از جمله فعليتهاي اخير دانشگاه ميباشد.

حسينعلي لازمي ضمن تاکيد بر پتانسيلهاي موجود شهرستان و حرکت دانشگاه به سوي امور پژوهشي گفت: دانشگاه آزاد اسلامي واحد بافق در نظر دارد در ادامه فعاليتهاي خود با توجه به حمايتهاي مسئولين شهرستان به سمت پژوهش محور و دانش بنيان حرکت کند.

وي از راه اندازي دفتر کارگذار بورس در دانشگاه آزاد خبر داد و تصريح کرد: اقدامات اوليه و مجوز کار از سوي دانشگاه آزاد درخواست شده که حمايت و پيگيري مسئولان شهرستان را مي طلبد.

لازمي در ادامه صحبتهاي خود به راه اندازي برگزاري هفته فرهنگي در دانشگاه اشاره کرد و افزود: با مصوبه دانشگاه آزاد اسلامي يک روز در هفته در خصوص مباحث فرهنگي بحث مي شود که مخاطبين اين برنامه اساتيد و دانشجويان بصورت مجزا مي باشند.

راه اندازي صندوق قرض الحسنه دانشجويي عماد ، اقامه نماز جمعه شهرستان در دانشگاه به مناسبت هفته دانشجو و پيگيري اخذ مجوز رشته دکتري براي ترم بهمن از جمله مواردي بود که رئيس دانشگاه آزاد اسلامي بافق به آن اشاره کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا