افتتاحیه اولین المپیاد درون مدرسه ای شهرستان طبس در دبیرستان شهید رجایی برگزار شد.

حمید رضا حجازی - به گزارش خبرنگاریزد فردا در طبس: معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان طبس در مراسم افتتاح این المپیاد گفت:در اعتلای سند بنیادین آموزش و پرورش برای تحصیل به دانش آموزان شاد و بانشاط نیاز داریم.

محمود جلالی افزود: مدارس خط مقدم ما هستند و در نظام جمهوری اسلامی ایران به دانش آموزان بانشاط، نقاد و پرسشگر نیاز داریم.

مدیر دبیرستان شهید رجایی نیز هدف از این المپیاد را شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان و به فعلیت رساندن آن استعدادها بیان کرد.

وی با بیان اینکه شعار اولین المپیاد درون مدرسه ای مدرسه محوری و توسعه فرهنگ مشارکت است گفت: تربیت علمی، تربیت اعتقادی، تربیت هنری و زیباشناختی، تربیت جسمانی و بدنی، تربیت حرفه ای و اقتصادی و تربیت اجتماعی و سیاسی از زیرساخت‌های این المپیاد می باشد.

تقدیر از پیشکسوتان ورزش طبس رجبعلی معصومی پیشکسوت ورزش زورخانه ای، ناصر الاهی پیشکسوت بکس، امامی در فوتبال،محمد نجف زاده در هندبال،  علیرضا بیضی در بکس، حسین فتوت در کشتی، جواد مخلصی پینگ پنگ و قاسم حسین زاده پیشکسوت فوتبال از دیگر برنامه های افتتاحیه اولین المپیاد درون مدرسه ای شهرستان طبس بود که به هر یک از این پیشکسوتان توسط سید جلال هاشمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس لوح تقدیر اهدا شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا