ابرکوه خبرنگار یزدفردا مهدی کارگر"  رییس اداره ورزش و جوانان ابرکوه گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ورزش و جوانان نامگذاری ، 25 برنامه فرهنگی و ورزشی از امروز در این شهرستان برگزار می شود.
رضا خاموشی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: پنج  برنامه ورزشی مربوط به بخش بانوان است که برگزاری مسابقات کونگ فو ، الیبال ،‌ تنیس روی میز و پیاده روی خانوادگی بخشی از برنامه های ویژه بانوان می باشد.
وی اضافه کرد: مسابقات بدمینتون ، کوهنوردی ، والیبال ، فوتبال برگزاری ورزش زورخانه ای، از مهم ترین برنامه‎های این هفته در بخش آقایان است.
وی دیدار جمعی از مسئولان اداره ورزش وجوانان و هیاتهای ورزشی با ورزشکاران با امام جمعه و فرماندار ابرکوه وبیان مسایل و مشکلات جامعه ورزشی شهرستان را ازر دیگر برنامه های هفته ورزش وجوانان دانست.
خاموشی بابیان اینکه هفته ورزش وجوانان را فرصتی برای بیان اهمیت ورزش در سلامت جامعه و جلوگیری از معضلات اجتماعی است تصریح کرد: ورزش کردن درهر سطوح مختلف برای سلامت جسم و روح افراد بسیار تاثیر گذار است وموجب کاهش ناهنجاری‎های مختلفی نظیر اعتیاد، افسردگی روحی خواهد شد.26 مهرماه تا دوم آبان هفته ورزش و جوانان نامگذاری شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا