در بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه از سرپرست حوزه هنری استان یزد برای برگزاری جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه در استان تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: آیین اختتامیه بیست و سومین جشنواره سراسری تئا‌تر سوره ماه دیشب با حضور مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری، حمزه زاده معاون هنری و رییس جشنواره های حوزه هنری، جمعی از پیشكسوتان تئا‌تر، هنرمندان گروه‌های نمایشی و مخاطبان در تالار اندیشه حوزه هنری با معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش های مختلف برگزار شد.
در این مراسم با اهدای لوح سپاس از طرف دکتر رحمت امینی مدیر مرکز هنرهای نمایشی و علی قربانی مدیر مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری از تلاش های محمد صادق کوچک زاده سرپرست حوزه هنری یزد و همکاران این مرکز در برگزاری جشنواره منطقه 3 تئاتر سوره ماه در استان یزد قدردانی شد.
در این لوح آمده است: پذیرش مسئولیت شما و همکارانتان در برگزاری جشنواره منطقه 3 تئاتر سوره ماه، با توجه به محدودیت ها و دشواری های فراوان، ارزشمند و باعث تقدیر است.
در سالی که رهبر معظم انقلاب از آن به عنوان سال" اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" نام برده اند، تلاش وهمیت جنابعالی در برپایی جشنواره منطقه ای تئاتر سوره ماه نمونه ای بارز از تحقق مدیریت جهادی در عرصه فرهنگی جامعه را به اثبات رساند.
یاد آور می شود: جشنواره منطقه 3 تئا‌تر سوره‌ ماه با حضور هشت گروه نمایشی از استان‌های یزد، کرمان، لرستان، چهارمحال و بختیاری و سیستان و بلوچستان 22 و 23 شهریورماه سال جاری به میزبانی حوزه هنری استان یزد در شهرستان تفت برگزار شد.
گفتنی است: بیست و سومین جشنواره سراسری تئاتر سوره ماه با حضور 33 نمایش منتخب از سراسر کشور در بخش های اصلی، تجربه های جوان، بچه های مسجد، خیابانی و مهمان 22 تا 28 مهرماه در تهران برگزار شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا