سازمان خدمات پس از فروش سایپا موفق شد در بخش صادرات قطعات خودرو عنوان صادرکننده نمونه ملی را از آن خود نماید.

به گزارش دنیای خودرو به نقل از روابط عمومی سایپایدک، استقبال خوب مشتریان خارجی از خدمات ارائه شده، حجم صادرات قطعات یدکی در سال ۹۲، رشد سالیانه صادرات ، تداوم بیش از ۱۱ سال حضور در بازارهای صادراتی، تعدد بازارهای صادراتی، کسب گواهینامه‌های کیفی مختلف از موسسات معتبر بین‌المللی، آموزش بهینه کارکنان شرکت و نمایندگی‌های خارج از کشور، سطح بالای توانمندی‌های منابع انسانی، عضویت در انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی صادراتی و در نهایت به کار گیری کلیه امکانات و توانایی‌ها، از جمله عوامل موثر در انتخاب سایپایدک به عنوان صادرکننده نمونه کشور در بخش صادرات قطعات خودرو می‌باشد.

بنا بر همین گزارش سایپایدک در سالهای ۹۱ و ۹۲  نیز موفق به کسب  عنوان صادرکننده برتر کشور شده و امسال توانست در جایگاه صادر کننده نمونه کشور در گروه قطعات یدکی و مجموعه های خودرو قرار گیرد . همچنین این شرکت در دوره‌های گذشته همراه با گروه خودروسازی سایپا نیز  موفق به کسب عنوان صادر کننده نمونه شده بود.

این شرکت ضمن انجام برنامه‌ریزی راهبردی جهت گسترش حضور خود در بازارهای صادراتی با هدف ارتقاء برند سایپا و نیز ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه شده توسط شبکه خارج از کشور به مشتریان نهایی ، با همکاری واحدهای تخصصی شرکت، اقداماتی مانند بازار یابی، تامین و ارسال قطعات یدکی تحت برند سایپا ، استانداردسازی شبکه خدمات پس از فروش را انجام داده است.

برگزاری دوره‌های آموزشی ستادی و فنی برای شبکه در محل نمایندگی‌ها و نیز در مرکز آموزش سایپایدک، ارائه مشاوره‌های فنی، ایجاد بسترهای نرم‌افزاری، سفارش‌گذاری، تأمین و ارسال ابزار مخصوص و دستگاه عیب‌یاب، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی در بازارهای اصلی و برگزاری همایش نمایندگان خارج از کشور در ایران نیز از جمله اقدامات انجام شده توسط مدیریت صادرات سایپایدک می‌باشد.

شایان ذکر است کشورهای حوزه خاورمیانه، آفریقا، آسیای میانه و آمریکای لاتین از جمله بازارهای عمده صادرات سایپایدک می‌باشند و نمایندگی‌های این شرکت در بازارهای عراق، سوریه، ونزوئلا، آذربایجان، سودان، مصر، الجزایر، لیبی، نیجر ، ترکمنستان ، کامرون، غنا ،سنگال، نیجریه و اوکراین فعال می‌باشند.

در پایان لازم به ذکر است با توجه به سیاست های سازمان توسعه تجارت و دیگر نهادهای تصمیم گیر در انتصاب شرکت های صادر کننده نمونه در سالهای گذشته ، این شرکت نقش بسزایی در کسب عنوان صادر کننده ممتاز توسط شرکت سایپا در ۲ سال گذشته ایفا کرده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا