جلسه مشترك فرماندار ميبد با مديركل راه و شهرسازي استان در خصوص بررسي وضعيت راههاي شهرستان و مشكلات مسكن و اراضي در محل دفتر مديركل راه و شهرسازي برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان ميبد : در اين جلسه كه با حضور بخشدار مركزي ، بخشدار ندوشن ، معاونت ساخت و توسعه راهها ، معاون شهرسازي ، رئيس اداره راه و شهرسازي ميبد و برخي معتمدين بخش ندوشن همراه بود مشكلات اصلي شهرستان در خصوص راه و مسكن و شهرسازي بررسي و راهكارهايي ارائه گرديد.

فلاح فرماندار ميبد از زحمات و پيگيري هاي ويژه ، مسئولان اداره كل راه و شهرسازي و شهرستان جهت اصلاح ، توسعه و بهسازي راههاي روستايي و شهرستان تشكر و تقدير نمود و اعلام نمودند تا ضمن تخصيص اعتبارات بيشتر در حوزه كميته برنامه ريزي شهرستان ، در زمينه اجراي پروژه هاي مشاركتي در شهرستان نيز اعلام آمادگي نمودند.

آقاي رضايي نيز اشاره اي به كمبود اعتبارات و بالابودن هزينه هاي اجرايي داشتند و ادامه دادند كه در حوزه مشاركتهاي مردمي مي توان پروژه هاي  بهتري را اجرا نمود.

بهسازي و تعريض جاده ميبد – ندوشن ، ندوشن به ورزنه ، راههاي روستايي سورك و هفتهر ، مرزعه كلانتر ، بدر آباد و حل مشكل اراضي شهرك مسكوني وليعصر و روستاي مهرآباد و مسكن مهر ندوشن از جمله مواردي بود كه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا